Goksoyr Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Dette problemet gjelder bare når jeg spiller mmo(AOC og FFXI Online) og oppstod fra ingenting. Lyden har fått en irriterende knittring på seg som på en LP-plate spilt av på gramofon. Den går også saktere enn normalt. Men om jeg bytter program og har mmo i bakgrunnen så blir lyden fin igjen og "stygg" når jeg skifter tilbake til spillet. Karakteren min springer/går/beveger seg også saktere enn alle andre(testet) Dette er utrolig irriterende, og kom nermest over natten, så jeg fatter ikke helt hva som har hendt. Er det noen som har noen tips om hva som kan vere grunnen til dette? Endret 24. januar 2009 av Goksoyr Lenke til kommentar
Goksoyr Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Ok, formaterte maskinen. Da så det ut til å virke fint. Men så oppdaterte jeg Windows og fikk in blant annet Sp3. Etter alle oppdateringene, prøvde spill igjen og da var ulydene tilbake Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Har vært borte i samme problem selv. Det er strømforsyningen Tro det eller ei. Prøv å start noe ressurskrevende feks. spill og hør inne i maskinen din. Lyden vil mest sannsynlig komme fra området rundt strømforsyningen. Hvordan strømforsyning innehar maskinen din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå