Tosha0007 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Veit ikkje om det kan hjelpe, men har du prøvd systemgjennoppretting til ein dag før du mista dvalemodusfila? Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Nei, vil ikkje prøve.Er så lenge siden:P Lenke til kommentar
norbat Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Kan du gi en oppsummering på hva du trenger hjelp til? Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Det er bare at jeg installerte IE 8 for å se om flash Player funka der heller, men det gjorde ikke det. EDIT: NB: Vet noen hvordan jeg får tak i dvalemodusfil igjen, sletta med ett uhell:S Endret 5. januar 2009 av mini097 Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Ingen som vet noe om det? xD Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Jeg har også ett problem til. Jeg lasta ned ett programm som heter "Hamachi" og vil fjerne det TOTALT fra pcn min, hvordan skal jeg gjøre det? Dette er viktig!! Endret 7. januar 2009 av mini097 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg har også ett problem til. Jeg lasta ned ett programm som heter "Hamachi" og vil fjerne det TOTALT fra pcn min, hvordan skal jeg gjøre det? Dette er viktig!! Tror du kan bruke Revo uninstaller. Det avisntalere programmet og fjerner rester. Men vent litt med det. Det kan hende andre har en bedre idet. btw hvorfor lasta du ned Hamachi? Det er bare at jeg installerte IE 8 for å se om flash Player funka der heller, men det gjorde ikke det. EDIT: NB: Vet noen hvordan jeg får tak i dvalemodusfil igjen, sletta med ett uhell:S Hva heter datan din? modell? Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Dataen min er en Acer Aspire 5930G med Windows Vista Home Premium. Og, jeg tror jeg fikk fjerna Himachi fra pcn i noe ting i PCn xD Jeg bare gikk inn en plass med noe nettverk og sletta det som het "Himachi" Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Dataen min er en Acer Aspire 5930G med Windows Vista Home Premium. Og, jeg tror jeg fikk fjerna Himachi fra pcn i noe ting i PCn xD Jeg bare gikk inn en plass med noe nettverk og sletta det som het "Himachi" Gå på kontrollpanelet. Velg leggtil/fjern programmer eller avinstaler programmer. Se om du finner det der?. hvis det er der så er det nok ikke borte. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 hei trykk på start knappen og søk etter Acer ePower Management se om CPU styrken er på fult Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Du har allerede sagt det... Og jeg har gjort det;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå