Gunfreak Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Siden denne krigen kommer til å være en egen liten mini kampanje håper jeg de er ekstra nøye på uniformene. For krigen hadde faktisk et stort skille i uniformer, den klassiske uniformen mange kjenner, ble faktisk bare brukt i et par år når krigen var i nord. Det er denne uniformen mange forbinder med krigen, jakkene hadde lange "haler" hattene var den klassike tricorne osv. Men de uniformene som ble brukt under den sørlige kampanjen var anderledes. De Britiske jakkene hadde kortere "haler" og tricornene var kuttet opp så de ble store sol hatter i stede, dette var fordi statene de var i ble ekstremt varme under sommeren. Noen regimenter hadde faktisk helt anderledes jakker som ikke hadde noe hale i det hele tatt, men kunne stappes ned i buksene. Så jeg håper de har brukt ekstra tid på uniformer under denne tutorial kampanjen Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Tviler på at de har gjort det. Slike detaljer tror jeg ikke det er så veldig mange som er klar over (Inkludert meg selv) og derfor velger de vel å bruke ressurser på andre ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå