Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Måte å oppnå "bli-sugd-følelse" på egen hånd?

Gjest Gutt.som.vil.noe.nytt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøv å putte på en kondom med litt vann i.

jaha? så da skal du kjenne tunga, suginga og hele pakka? trukke det, nei...

Bedre å bli ridd :)

So, what? det er ikke det trådstarter lurer på.. slutt å komme med sånne dritt-innlegg bare for å få innleggsantallet til å stige. For alt jeg vet kan du ha 1134 innlegg ,ed bare off topic :no:

Endret av Ccconker
Lenke til kommentar
Det finnes nok av 17 år gamle jomfruer som lurer på akkurat det samme. Om dere går to og to sammen, kan dere hjelpe hverandre.

Faktisk så har du helt rett! Det synes jeg var et meget godt poeng.

Men, jeg forstår at trådstartet synes det er trist at vi ikke kan gjøre alt på egenhånd ;D

Trådstartet: Du får prøve og lage din egne maskin som simulerer, munnbevegelse, tungebevegelse og fuktighet :p Kanskje du blir rik på at noen kjøper ideen din? Kanskje en universall sak som kan med fjernstyring stilles inn for suging for gutter og sliking for jenter? :p

BlowMachine hadde alle kjøpt :D

Endret av Johsse
Lenke til kommentar
Det finnes nok av 17 år gamle jomfruer som lurer på akkurat det samme. Om dere går to og to sammen, kan dere hjelpe hverandre.

Faktisk så har du helt feil xP.. jeg vet at du er homofil, det har du sakt. men alle er ikke homo. Og det er helt utenkelig og motbydelig å suge en annan manns kuk. :whistle:

Endret av Ccconker
Lenke til kommentar

Faktisk så har du helt feil xP.. jeg vet at du er homofil, det har du sakt. men alle er ikke homo. Og det er helt utenkelig og motbydelig å suge en annan manns kuk. :whistle:

Jeg er ikke homofil, jeg er bifil, men jeg er homoseksuell. Jeg tar deg forresten ikke seriøst, overhodet. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Siden måtene å få til "bli-sugd-følelse" på egen hånd er få, hvorav den beste er å gjøre det sjøl, som ikke alle klarer, kan det nærmeste kanskje være å fortelle trådstarter hvordan det føles.

For det kan jeg si med en gang, at det varierer UTROLIG fra dame til dame (eller mann til mann sikkert, om man er gay) hvordan sugingen av snoppen blir utført.

Jeg hadde nemlig enorme forventninger til hvordan det skulle være å bli sugd! Og det var antakelig ikke det lureste jeg hadde gjort.

For første gang jeg ble sugd, ble jeg vanvittig skuffet. Det var så vidt jeg kjente noe som helst! Og det var fordi dama ikke var særlig flink. Kanskje det var første gang hu utførte det også, det fikk jeg aldri svar på. Jeg var ikke sammen med hu lenge. Men det føltes ihvertfall ut som om noen bare dyttet litt i snoppen med tungen. That's it. Skikkelig nedtur. Kunne sikkert holdt på i timevis uten at jeg hadde fått orgasme (antakelig hadde jeg mistet ereksjonen lenge før).

Andre damer har utrolig teken. Bruker masse spytt og suger skikkelig. Som om snoppen sitter fast i vakuum. Tungen overalt. Nesten så man må stoppe med en gang om det er første akt av sexen, for å unngå å komme.

Så avhengig av hvor flink dama er, kan det variere fra utrolig kjipt til kanondeilig.

Lenke til kommentar

Han skrev jo aldri om det var en gutt eller jente. For min del så vet jeg at det finnes jenter fra alle aldre som lurer på hvordan det er å suge en kuk :p Det burde da du vist

Lenke til kommentar
Han skrev jo aldri om det var en gutt eller jente.

Vel, det er jo underforstått at det var gutter jeg mente, siden "å lure på det samme" vil si å lure på hvordan det er å bli sugd.

Lenke til kommentar

Og for å legge til litt mer. Noen damer har det for meg virket som om de har vært redd penis på en måte. Redd for å skade den kanskje? De er alt for forsiktig. Men for min del kan de egentlig gjøre hva de vil, så lenge de ikke biter så hardt i den at det blør. Og det skal jo litt til.

De damene som er flinkest til å suge, er de som virkelig tør gå til verks på snoppen.

Lenke til kommentar

Jada, men for trådstarter sin del håper jeg at han velger mitt alternativ, han skal se det at etter noen øl så er nok jente litt mer spretne enn de ellers virker å være.

I vertfall her til lands :D

Endret av Johsse
Lenke til kommentar
Gå på en fest og plukk opp en villig dritas jente. ;)

Edit; trykkleif

Haha, godt du la ved villig! :p For normalt om de drikker eller ikke så blir de jo med deg fordi de velger det :p det er noe annet om du TAR de med deg!

Endret av Johsse
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Et tips jeg fikk her om dagen, fyll opp et glass med vann sånn med sånn passe temperatur, også tar du en plastik pose over hullet i toppen så det blir kjett, så lager du et hull som matcher din penis.

Taddaaaa, din egne lomme fitte

høhøhø

eller dra til legen å få opperert bort noen ribbein så du klarer å bøye deg langt nok ned :)

Endret av DonSindre
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...