Lukilock Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hallo! Fatter'n skal ha ny arbeidstelefon. Det skal ikke være mye dill-dall men det må være et godt kamera og bluetooth. Maks pris 3500kr. Krav: - Bluetooth - Godt kamera(Viktig!!) - Minnekortplass - Minst mulig dill-dall - Ikke alt for små taster Det skal være "vanlig" telefon, ikke slik du drar opp elns. Noen som har noen gode forslag? Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Sony Ericsson C902??? Sony Ericsson K810i??? Dette er mobiler jeg veit tar bra bilder og holder seg under 3500kr som var ditt budsjett... men tastene er desverre ikke så veldig store at det gjør noe, men de er heller ikke usynlige... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 C902 har egentlig ganske dårlige knapper. Vanvittig tunge å trykke på spør du meg. Det er faktisk litt vanskelig å finne en telefon om dagen som treffer alle disse kravene. Mine forslag må være N82 evt G900, men begge disse er smarttelefoner og støtter kanskje litt mer finesser enn din far ønsker seg. Evt har du KC550 og ikke minst C905, men begge disse er slide-telefoner. K810 er et godt alternativ med ganske mye kamera for pengene, men er gått ut av produksjon og kan muligens være vanskelig å få tak i. Alternativt er C702 også god på kamera samtidig som den er støt- og sprutsikker. Begge disse har kun 3,2 mpix oppløsning, men den er allikevel bedre på kamerabiten enn mange 5mpix-telefoner på markedet i dag. Begge kan være noe sære på tastene, kommer an på hva slags taster din far liker. Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 C902 har egentlig ganske dårlige knapper. Vanvittig tunge å trykke på spør du meg.Det er faktisk litt vanskelig å finne en telefon om dagen som treffer alle disse kravene. Mine forslag må være N82 evt G900, men begge disse er smarttelefoner og støtter kanskje litt mer finesser enn din far ønsker seg. Evt har du KC550 og ikke minst C905, men begge disse er slide-telefoner. K810 er et godt alternativ med ganske mye kamera for pengene, men er gått ut av produksjon og kan muligens være vanskelig å få tak i. Alternativt er C702 også god på kamera samtidig som den er støt- og sprutsikker. Begge disse har kun 3,2 mpix oppløsning, men den er allikevel bedre på kamerabiten enn mange 5mpix-telefoner på markedet i dag. Begge kan være noe sære på tastene, kommer an på hva slags taster din far liker. SE K810i gått ut av produksjon og vanskelig å få tak ?!! Det er mange forhandlere som selger den mobilen enda...! Bare se her...! Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 hmm den som tar best bilder innenfor pris kravet til far din er Nokia n82 men som sakt over er det en smart telefon og har litt mye "dill-dall" vis det går bra å kjøpe en litt dyrere mobil så vil jeg anbefale SE C905. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 SE K810i gått ut av produksjon og vanskelig å få tak ?!! Det er mange forhandlere som selger den mobilen enda...! Bare se her...! Som du kanskje ser på den linken, så har de bare 3 stk igjen. Dette er fordi Sony Ericsson har sluttet å produsere K810, ettersom den nærmer seg 2årsjubileet, og følgelig kan den være noe vanskelig å få tak i. Ja, jeg ser at de har tre stk hos Komplett, men det er jo ikke godt å vite når Komplett har solgt ut de tre telefonene de sitter og ruger på. Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 SE K810i gått ut av produksjon og vanskelig å få tak ?!! Det er mange forhandlere som selger den mobilen enda...! Bare se her...! Som du kanskje ser på den linken, så har de bare 3 stk igjen. Dette er fordi Sony Ericsson har sluttet å produsere K810, ettersom den nærmer seg 2årsjubileet, og følgelig kan den være noe vanskelig å få tak i. Ja, jeg ser at de har tre stk hos Komplett, men det er jo ikke godt å vite når Komplett har solgt ut de tre telefonene de sitter og ruger på. Ta en titt på denne listen...kan ikke skjønne at den er vanskelig å få tak i... Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Nå har han ivertfall fått en mobil. Nokia et eller annat Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 håpper for guds skyld at det er N82 med tanke på kamera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå