Smart Ass Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Har sett på denne PC-en på¨expert og vurderer å kjøpe den. Den skal hovedsaklig brukes til surfing og litt spilling (WoW, Cs) PC-en Funker denne til det? Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Kjapp hjelp på vei Ja, men tror ikke det greier wow på high eller no. Har selv https://prisguiden.no/product.php?productId=80345 som har litt kraftigere skjermkort har 30fps ved alt på maks (WoW). Den på expert greier å kjøre wow og cs, men jeg tror ikke wow på maks går så glatt. Hvis du mener CS:S så tror jeg kankje det kan være lagg ved maks, men 1.6 går glatt. Endret 31. desember 2008 av No_oN Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg kjøpte ikke og venter litt, derfor bedre tid.. Men jeg skal ikke ha Acer, Acer er bare store og klumsete.. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Hyggelig, jeg har Acer , men enig de er litt svære. Da burde du gå for Asus eller hp sine laptoper. Endret 31. desember 2008 av No_oN Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Sorry, men.. Har hatt en selv, ikke 100% fornøyd =b.. Men en HP eller Asus PC? Linker? Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg er 99% fornøyd, linker.... Er lat jeg, men setter inn noen senere i kveld når jeg gidder :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå