DMN Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 De fleste har vel hørt om å lage gele med sprit i. Men jeg lurer på om det faktisk er mulig å spise seg full på det? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 http://letmegooglethatforyou.com/?q=sprit+gele Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Det er absolutt mulig å spise seg full på sprit-gele. Dog bør en bruke en sprit og vann blanding eller så stivner ikke geléen. En annen morsomm "spise-seg-full" metode er å ta en (hel) vannmelon, lage et lite hull i skallet (stort nok til en flasketut) og stikke en åpen flaske vodka/sprit ned i hullet, så vannmelonen blir fylt av sprit. La stå over natta, så har du spritmelon. Arti aperitiff å starte en sommer grillfest med f.eks. EDIT: en tidligere tråd om spritgele HER Endret 31. desember 2008 av olefiver Lenke til kommentar
DMN Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 http://letmegooglethatforyou.com/?q=sprit+gele Poenget var? Spurte ikke om oppskrifter eller hvordan man gjør det, men om det faktisk var mulig å bli full på det. Lenke til kommentar
o0 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Man blir full av ting som inneholder sprit ja. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Man blir full av ting som inneholder sprit ja. Det kommer helt ann på hvordan du tilbreder det. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) På forrige fest jeg var på, fikk vi servert gelesprit, det falt i smak. Det var i grunn det jeg hadde å meddele i denne tråden. Edit; spritgelè, ja. Endret 31. desember 2008 av lurvefranzen Lenke til kommentar
perkele- Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Vil tro du må spise mye av det for å få en virkning..så kan hende man blir skikkelig kvalm før man er brisen/full Lenke til kommentar
DMN Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Vil tro du må spise mye av det for å få en virkning..så kan hende man blir skikkelig kvalm før man er brisen/full Det jeg også tenkte =p Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg og en kompis trengte ca like mange spritgele-shot (spritgele i shotglass) som vodka-shot for å bli fulle på forrige fest vi hadde spritgele. Om en må spise mye eller ikke kommer an på hvordan du lager geléen Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Du blir fort full ja, en klassiker er geletog på barnebursdag. (for voksne...) Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 jeg spiste 8-10 sånne shots på noen timer, ble ikke brisen engang Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Som forsåvidt ikke sier noe ang fyllepotensialet til spritgelé pga forskjeller på hvordan folk reagerer på forskjellige mengder sprit og forskjeller i blandeforholder av sprit i spritgeléen. Men det er ikke vits i å "krangle" om hvorvidt spritgelé er mer eller mindre berusende. Personlig vil jeg heller ha en Guinness Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Er fult mulig å spise seg sørpe full, kommer ann på mengen man spiser da Jeg og en kompis mekka spritgelè med vår egen oppskrift, tok den med på russefest og det ble knall suksess for alle som spiste Oppskrift på spritgelè Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Som alt annet med sprit i, kan du bli full av gele. Det hele kommer ann på noen få ting: - Hvor mye sprit det er i hver geleshot - Hvor mange du tar på X tid. Z = X + Z || - X er tid. Z er like hvor mange geleshots og Z er resultate av X og Y. Jo mindre X og større Y er, desto fullere blir du. Got it? Trodde dette var basics jeg. Det gjelder det samme for geleshots som for spritshot. Og det at du blir kvalm før du blir brisen/full så kommer det ann på hvor bra magen din takler det Endret 10. januar 2009 av toy_man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå