avtrekkeren Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Trodde Blizzard bare lagde gode spill jeg Når har Blizzard laget dette? At Activision-Blizzard har publisert det er en annen sak, men spillutviklerne Blizzard ville aldri laget noe slikt... Håper jeg Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Sånn til orientering tok jo THQ og saksøkte Activision for Baja 1000 coveret og kalte det regelrett kopiering. Guess what: Case settled outside of court og bilde av nytt cover for dette spiller finner du her: http://www.patentarcade.com/uploaded_image...-new-764952.jpg Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Da jeg leste denne anmeldelsen hadde jeg det like morsomt som vampyren som gikk berserk i blodbanken. Stå på. Men det kan bli for mye. Mange misliker filmanmelder Arild Abrahamsen i Stavanger Aftenblad, fordi det gjerne blir mer finurlige og humoristiske språklige krumspring enn anmeldelse. Resultat: Unerholdende å lese, men vanskelig å ta seriøst. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Enig med det siste du skriver, men når det er slike spill så er det et fett. Like greit med humor, for ellers hadde jeg aldri lest hele anmeldelsen da jeg visste dette spillet var elendig. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hums, kanskje annmeldelsen faktisk har større underholdningsverdi enn selve spillet? =D Lenke til kommentar
rbr Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 lurer på om jeg skal kjøpe dette spillet bare for faenskap Lenke til kommentar
viga Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 jeg har ikke ord for hva jeg synes om denne teksten. episk og utrolig blir for små i denne sammenhengen, så jeg holder meg til et simpelt takk kunne ikke sagt det bedre selv, så gidder ikke heller Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 lurer på om jeg skal kjøpe dette spillet bare for faenskap Du er ikke den eneste inne på den tanken xD Lenke til kommentar
Ubersnuber Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Fortryllende skrevet anmeldelse. Om man synes den var morsom eller ikke har ikke så mye å si så lenge metaforene treffer der de skal; og det gjør de, samtidig som de gir et klart og lett forståelig bilde om hvor lite lyst du har på dette spillet. Kommer til å følge med mer på gamer.no fra nå av. Har de flere skribenter av dette kaliberet kan denne nettsia bare gå en vei. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Beste anmeldelse på lenge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg