Bebeluv Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Ser da like ut Fortsatt bare 2 spill Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Dette må være det dårligste forsøket på humoristisk anmeldelse jeg har lest på gamer.no hittil. Skal den kommentaren med ekornene liksom være morsom? Eller negleklipping? Stikke gafler i øynene? Jeg lo ikke en eneste gang. Tåpelig anmeldelse for et like tåpelig spill, antar jeg. Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Tror nesten spillet må testes etter all denne slaktingen, morsom anmeldelse. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Dette må være det dårligste forsøket på humoristisk anmeldelse jeg har lest på gamer.no hittil. Skal den kommentaren med ekornene liksom være morsom? Eller negleklipping? Stikke gafler i øynene? Jeg lo ikke en eneste gang. Tåpelig anmeldelse for et like tåpelig spill, antar jeg. enten så er du en kjedelig person, eller så eier du ikke humoristisk sans:) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Alle klarer vel å skille denne oppplagte dårligere versjonen av spillet, fra Baja Både på tekst og bilde, ellers sliter man. Endret 31. desember 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (Haha, bare på grunn av anmeldelsen så har en faktisk lyst til å prøve spillet) Haha jeg tenkte akkurat det samme Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jatakk til flere slike spill= flere morsomme anmeldser. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) hehe. det høres ut som om anmelderen har lyst til og deise spille ned i grusen og trampe på det mens han banner helt vilt. Endret 31. desember 2008 av rbr Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Underholdende artikkel, selv om jeg hadde problemer med å følge noen av utbroderingene. Hvilken plattform testet du spillet på? (selv om det er elendig på alle sammen) Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Haha, tidenes artikkel! Da vet jeg hvertfall hva jeg IKKE skal kjøpe Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Endelig en skikkelig slakt! Gratulerer! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Bra, Aasgard, din beste anmeldelse hittil etter min mening Blir ikke noe jeg skaffer meg med det første dette her. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Haha, tidenes beste anmeldelse! Jeg ler så jeg griner her! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Har anmelder spilt mye motorstorm? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Vi gir bare karakterer til de versjonene vi tester, så man kan alltid se hvilke som er testet der. Spilte det mest på Xbox 360. Har selvsagt spilt Motorstorm. Om jeg har spilt det mye? Tja, nok til å bruke det som sammenligningsgrunnlag, men ikke like mye som f.eks. Flatout 2 (fint lite som slår det spillet hvis man vil kjøre villmann på grus, søle og asfalt sammen med en gruppe venner). Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Enig i at Flatout 2 er bra. Ultimate Carnage er også digg. Men alikevel litt forskjellige sjangre Men tenkte på det du sa om at Motorstorm "ikke har følelsen av å ha hjulene på bakken". Spill som motorstorm osv og virkeligheten de gjenspeiler har nettopp problemet med å ha hjulene på bakken siden de hele tiden slås hardt opp fra bakken. Type Baja og Motorstorm er mye mer ekstremt og man vil ha mye mindre bakkekontakt med hjulene enn i et spill eller scenario som Flatout. Endret 1. januar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Genial annmeldelse.... 10/10 Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Dette må være det dårligste forsøket på humoristisk anmeldelse jeg har lest på gamer.no hittil. Skal den kommentaren med ekornene liksom være morsom? Eller negleklipping? Stikke gafler i øynene? Jeg lo ikke en eneste gang. Tåpelig anmeldelse for et like tåpelig spill, antar jeg. enten så er du en kjedelig person, eller så eier du ikke humoristisk sans:) Her skriver du feil Rulator. du vet godt at det ene fører med seg det andre! Og takk til anmelder for å ha forlenget mitt liv med å gi meg en god latter.. Alle anmeldelser bør ikke være dønn seriøse. Og forfattere som skriver en kreativ anmeldelse som skiller seg ut synes jeg ofte er mye bedre enn en "vanlig". Flott anmeldelse! 10/10 Endret 2. januar 2009 av Morten Porten Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg har en oppfatning av hva som er god og dårlig humor. For meg var avsporingen med ekorn som dør, helteit. Det viser fullstendig mangel på oppfinnsomhet fra artikkelforfatter. Og da snakker jeg ikke om oppfinnsomhet til å finne på det sykeste og mest absurde, men oppfinnsomhet til å skrive noe morsomt i relevans til hva som er anmeldt. Hadde det f.eks. vært en morsom avsporing basert på innholdet i spillet, hadde jeg kanskje ledd. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Da vet jeg i hvert fall hvilket spill jeg skal styre unna . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg