Aasgaard Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Et av tidenes kjipeste forsøk på å servere fart og moro. Les mer Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Haha, bare på grunn av anmeldelsen så har en faktisk lyst til å prøve spillet Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hvordan klarer de å lage 3 covre som ser helt like ut? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 For å være helt ærlig kan du ha servert en av tidenes morsomste linje jeg noensinne har lest ! Før du vet ordet av det, river du av deg støvelen og kaster den inn i skogen av all din kraft. Den treffer en ekornmamma, som faller ned fra treet og brekker lårhalsen. Alle de søte ekornbarna sulter i hjel. Du vil vel ikke drepe ekornbarn? Flott, da skal du holde deg unna World Championship Offroad Racing. :!: Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 For å være helt ærlig kan du ha servert en av tidenes morsomste linje jeg noensinne har lest ! Før du vet ordet av det, river du av deg støvelen og kaster den inn i skogen av all din kraft. Den treffer en ekornmamma, som faller ned fra treet og brekker lårhalsen. Alle de søte ekornbarna sulter i hjel. Du vil vel ikke drepe ekornbarn? Flott, da skal du holde deg unna World Championship Offroad Racing. :!: hahahaha jeg dør Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hvordan klarer de å lage 3 covre som ser helt like ut? 3 covre? Baja og dette, hva er det siste? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Haha, for en slakt ja. Og for noen metaforer. Dette så jo ut som Motorstorm bare at det var dårligere på alt. Om alt dette hadde vært av ypperste kvalitet, ville det like fullt vært mer fristende å stikke gafler (ja, i flertall) i øyet enn å tilbringe mer tid enn nødvendig med slikt oppkok. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Så det var altså med god grunn de etterlignet coveret til THQ altså Lenke til kommentar
MasterShitBag Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Altså.. Covrene easy å ta feil her. Utifra Anmeldelsen så tror jeg at jeg ikke kommer til å prøve dette Eller så har Anmelderen stått opp på feil fot og dette spiller eier alt :!: Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Dette må være noe av det mest underholdenede jeg har lest :!: Verste er at jeg har lyst til å prøve det, bare for å se hvor horribelt det kan være Er det demo til dette? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 haha jeg har lyst til å prøve å fly på et teppe i snøstorm:D Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Når jeg får dette til 99 spenn på elkjøp så skal jeg ha en kopi bare for morro. Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Wow, for en slakt . Lenke til kommentar
Splius Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 "Et lite pluss i margen skal spillet likevel få. Nitroen som finnes på alle doningene gir deg mulighet til å fise gjennom banene noen sekunder raskere, slik at du får mer tid til neglklipping, nesehårnapping, tannlegebesøk og annet som frister mer enn å kjøre et løp til" Epic Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Men er sikkert et mestervek i forhold til Big Rigs. Lenke til kommentar
jhb1 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 jeg har ikke ord for hva jeg synes om denne teksten. episk og utrolig blir for små i denne sammenhengen, så jeg holder meg til et simpelt takk Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 "Isteden for å stjele de positive aspektene, har de fokusert på å stjele svakhetene. Ikke nok med det, de forsterket dem også." .." Her stiller World Championship Offroad Racing i en liga for seg selv" Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Men er sikkert et mestervek i forhold til Big Rigs. Det er vanskelig å ikke finne spill som er mesterverk i forhold til big rigs. Det er ganske skjelden at det lanseres spill hvor motstanderene er disabled, kolisjons deteksjon mangler, også overflater på bruer du skal kjøre over også mangler og en lang liste med like alvorlige feil. Så noen klipp fra det og det ser ut som om det er den første spillbare interne test versjonen, also en versjon som er for intern bruk så de kan teste at bygninger, textures og annet ser greit ut. Blir nok lenge til det slippes et spill som er like dårlig. Men det er ganske sleip å ha en tittel som ser veldig lik ut en annen og basere seg på at folk kjøper feil, typisk også å lansere før jul, mange som ikke vet det vil ta feil og gi det bort i gave. Skulle nesten ikke forundre meg om noen butikker boykottet det for å slippe sinte kunder som har tatt feil. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Dette her er uten tvil en av de mest underholdende spillanmeldelsene jeg har lest. Takk for latteren Aasgard. Skummelt så lik alle covrene ser ut også. Greit nok at innholdet i spillene er ganske likt, men utformingen på coveret til THQ er jo blitt direkte plagiert. En rød og en blå bil i akkurat samme positur. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg