Espen F Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 hvis jeg skal sette opp meldingsregel i outlook express? hvordan gjør jeg det? jeg skal ha følgene regel utført.. hvis mailen er til en spesifikk mailadresse.. så skal den i en egen folder.. hadde blitt VELDIG glad for svar.. Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Gå på Tools->Message Rules->Mail - resten skjønner du vel? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 marker en mail fra den aktuelle senderen, så: Message->Create rule from message... der står alle alternativene, enkelt og greit Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 jo men jeg vil ha "hvis den er sendt TIL en adresse" da jeg har flere epostadresser.. herregud.. er det ingen som leser spørsmålet lenger? TIL.. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Gå på Tools->Message Rules->Mail - resten skjønner du vel?nei jeg skjønner ikke det. tror du jeg hadde spurt om jeg hadde skjønt???? herregud.. Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 hehe, for en tone det var på deg da! herregud - er det så vanskelig da? Tools->Message Rules->Mail->New (Dette var på menyen ja..) Følger du med så langt? 1. Hak av for "Where the To line contains people" 2. Trykk på det blå ordet contains og sleng inn mail-adr du vil skal havne i mappa. 3. Hak av "Move it to a specified folder" 4. Trykk på det blå ordet specified og let fram/lag mappa du vil legge mailen i! 5. Skriv navn på meldingsreglen nederst. 6. Gå å legg deg, få litt søvn - kanskje humøret er bedre imorgen!! Dersom du har norsk OS, håper jeg du kan engelsk, ellers får jeg vel gjenomgå..... Ha en fin dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå