Jule3 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hva skal man egentlig gå med til blazere? Hva ser bra ut? Lenke til kommentar
Big Apple Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hva med en litt grå "dressaktigbukse"? Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hva skal man egentlig gå med til blazere? Hva ser bra ut? Vanlige jeans? olabukse tror jeg...men gå med dress du, mye stiligere Lenke til kommentar
Jule3 Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Ehh.. hvem har sagt noe om at jeg skal gå med det? jeg har ikke planer om det. Jeg bare lurte på hva man skulle gå med sammen med blazer.. Lenke til kommentar
Big Apple Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Det står "Blazer og Jeans" i overskriften din, det er vel derfor Nektard sa det. Men jeg mener nå en type dressbukse. Lenke til kommentar
Krakknisse Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Til mørk blå blazer bruker eg enten lyse chinos eller grå ull/dressbukse. Av dei to syns eg chinos ser best ut. Gjerne med sneakers til. Grunn for endring: Eg fant eit bra bilete: Endret 31. desember 2008 av Krakknisse Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Blazer og jeans? NEI! Gå i skammekroken med deg! Hvorfor har dere sinnsyke mennesker fått det for dere at olabukser er et pent plagg? Det er jo absolutt ikke det, og skal hvertfall ikke kombineres med et klassisk penplagg som Blazer. Det er arbeidstøy enkelt og greit. Synes det ser like dumt ut hvis du skulle hatt kjeledressen under blazeren. Lenke til kommentar
Keystone Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Blazer og jeans? NEI! Gå i skammekroken med deg! Hvorfor har dere sinnsyke mennesker fått det for dere at olabukser er et pent plagg? Det er jo absolutt ikke det, og skal hvertfall ikke kombineres med et klassisk penplagg som Blazer. Det er arbeidstøy enkelt og greit. Synes det ser like dumt ut hvis du skulle hatt kjeledressen under blazeren. Ja, jeans og blazer hører ikke sammen, og joggesko hører heller ikke sammen med dressbukse. Blazer og dressbukse, evnt. chinos er det eneste som går, med mindre du til vanlig har bart og bruker skinnvest. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Til mørk blå blazer bruker eg enten lyse chinos eller grå ull/dressbukse. Av dei to syns eg chinos ser best ut. Gjerne med sneakers til. Grunn for endring: Eg fant eit bra bilete: Ehh, er du sprø? Er det noen her inne med hånden på hjertet som synes det antrekket er pent? Det er styggeste av det styggeste jeg har sett i hele 2009. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå