MadMike Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Bare lurte på hvordan det var mulig å overbrenne en CD. En som fortalte han mekka brenne 950 mb på en 800mb CD (mulig CD'en var litt større, husker ikke). Er n00b, sorry om dette spm har vært stilt før. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Vet ikke helt om dette er svar på spørsmålet, men vil tro du kan ha interesse av følgende link; Guide til overbrenning Lenke til kommentar
MadMike Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Takker, leser nuh :smile: Lenke til kommentar
vegge Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Kan legge til mine erfaringer med over-burn. Har ofte DivX-filmer som er litt over 700MB. Da fyrer jeg bare opp over-burn og voila.. Har vel på det meste brent 715 MB (eller var det 725 MB..?) på en 700 MB plate. Det er vel en viss risiko, men det er ikke så ofte det skjer.. [00:32] ::: Nick: (havegg) is now known as (havegg|zZ) Lenke til kommentar
torry Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Er det flere som har erfaringer med overbrenning av 700 mb plater? Har en rekke filer opp mot 720 mb som jeg skulle ha brent, men er ikke sikker på om jeg 'våger' av frykt for å ødelegge brenneren (Plextor 48/24/48A) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå