MercedesMotor Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Hei, Jeg installerte pcen på nytt nylig, og etter det har jeg prøvd å installere Msn, men dette går ikke. Jeg har prøvd å installere Windows Live Messenger, men da kom det opp at programmet ikke får kontakt med netverket, og da prøvde jeg å installere en nyere beta versjon som har kommet ut og der får jeg det samme problemet. Eneste forskjellen er at Windows Live Messenger avbryter installasjonen, imens den nye beta versjonen installeres perfekt, men lar meg ikke logge inn. EDIT: Hvis jeg trykker 'Få hjelp til dette' på installasjonen, så navigeres jeg hit...! Har prøvd å gjøre det som står på linken der, men det hjalp meg ikke. Noen kloke hoder som kan hjelpe meg? Tusen Takk På Forhånd Endret 31. desember 2008 av MercedesMotor Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Aldri likt MSN . har selv hatt mange feil med innlogging , selv når allt funker. Så kanskje noen dager senere så bestemmer jeg meg for å prøve og logge inn og da funker det , Men søk litt på google. Men å trykke på reparer knappen kan også funke Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Aldri likt MSN . har selv hatt mange feil med innlogging , selv når allt funker. Så kanskje noen dager senere så bestemmer jeg meg for å prøve og logge inn og da funker det , Men søk litt på google. Men å trykke på reparer knappen kan også funke Første gang jeg får feil med innlogging, og jeg er avhengig av msn...har lite å gjøre i ferien Har søkt på google en stund, men fant ikke noe hjelp der. Har også prøvd å trykke på reparer knappen, men det er fortsatt det samme problemet som kommer opp. Men takk for svar Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Hehe, jeg fant ut problemet og det var at datoen på pcen var feil. Jeg klarte å skrive '31 desember 2007' men det er rart at det skulle få msn til å ikke logge seg på. Her er en link som hjalp meg, som jeg fikk fra en venn... i tilfelle noen andre skulle få netverksproblemer. http://www.freakforum.nu/forum/archive/ind...hp/t-60037.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå