Andehelg Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Lekte meg litt med et bilde jeg tok av hunden min, kjekt å få litt tilbake meldiger. Redigerte i photoshop lightroom. Lenke til kommentar
Big Apple Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Det var stilig bilde! Kult med "ramme", men kanskje du kunne hatt litt mykere overgang mellom inne i rammen og utenfor eller hvordan jeg skal si det Ikke det at jeg kan så mye om det der, men jeg synes at det var skikkelig kult Lenke til kommentar
Andehelg Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Lekte meg litt med et bilde jeg tok av hunden min, kjekt å få litt tilbake meldiger. Redigerte i photoshop lightroom. Tok til etteretning rådet jeg fikk. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Vel, det er en stilig utnyttelse av et i utgangspunktet håpløst dårlig bilde. Jeg ville sikkert ha kastet det, uten å tenke på denne muligheten. Men når det er sagt så lurer jeg faktisk litt på hvorfor noen starter å jobbe med et slik utgangspunkt, men det er jo bra at du har gjort det. PS: Bildet er altfor lite til BK. Jeg synes et bilde i BK bør være 750 piksler i lengste retning. Dette er altfor lite til å studere detaljer som skarphet osv. Kanskje du ikke ønsker at vi skal studere det, men det hører hjemme i en bildekritikk at vi kan se for oss bildet i stor versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå