konduktans Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 I XP blir mappene sortert etter type eller dato av seg selv(husker ikke helt). Vista vil tydeligvis ikke sortere på noen som helst måte, og om jeg vil sortere på dato eller type, så må jeg gå inn i den utrolig lange listen som er i en undermeny i en undermeny i en undermeny, noe som rett og slett er uholdbart for meg. Er det noen som veit hva jeg kan gjøre for å fikse det? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Det gjøres på akkurat samme måte som i XP, bortsett fra hvordan man kommer til "Folder options" menyen. Still inn slik du vil ha det og trykk "Apply to Folders" knappen. http://www.vista4beginners.com/Folder-Options Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Fant ingenting der om endring av sortering :S Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Det velger du ved å trykke på headingen for det du vil sortere etter. Prosedyren beskrevet over gjør at Windows husker hva du velger. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 åjaaaa, nå skjønner jeg hva du mente ! Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå