Gjest Trådstarter52 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hun er da 2 år større enn meg. Jeg tror jeg er forelsket i henne. Vi snakker om ALT. Men vet ikke om hun liker meg? Vi har god kontakt og hun sender sms'er daglig. Men jeg ser for meg at dette blir ett stort problem for meg hvis vi blir sammen siden hun er 2 år eldre. F.eks fremtidige fester. Hvis noen stjeler "dama mi" . Kan ikke akkuratt slå til en 2 år eldre person. Kunne jo trent meg kjempesterk:D Tror også hun har følelser for en annen som bor 2 fylker borte. som er på samme alder som henne, men hun sier de ikke kommer til å ha ett forhold siden de bor så langt borte. Hun har hytte der og reiser der ofte i ferier / noen helger. da er spørsmålet mitt: Hva skal jeg gjøre? Tenker på henne nesten hele tiden. Når en kompis som er 2 år større enn meg har fest. Med 4-5 andre gutter og jenter. Så er det jeg og henne som snakker mest og ser hun har mest følelser for meg da. Prøver å tenke selv at det finnes mange andre bra damer i verden men jeg greier ikke å få henne vekk fra tankene mine. Hva skal jeg gjøre?? Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Kan ikke slå ned en som er to år eldre? Vet ikke hvor gammel du er, men jeg er 22 og kunne glatt slått ned en på 24 liksom. Har ikke så mye å si med alder. Har også gått på folk på 30-40 når jeg var 16-17 år selv... Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Her var det mye rart. Selvsagt kan man slå ned en som er to år "større". Hvis det er viktig for deg kan du naturligvis bare trene deg "kjempesterk" Hun vil ikke være sammen med han andre fordi han bor langt unna? Hehe, da skulle man tro at hun hadde litt følelser for han. Hva er det som får deg til å tro at hun har "mest følelser" for deg, når dere prater mest sammen? Lenke til kommentar
Gjest trådstarter52 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Her var det mye rart. Selvsagt kan man slå ned en som er to år "større". Hvis det er viktig for deg kan du naturligvis bare trene deg "kjempesterk" Da tenker jeg på fremtiden. Men det var vell bare noe jeg innbillte meg Hun vil ikke være sammen med han andre fordi han bor langt unna? Hehe, da skulle man tro at hun hadde litt følelser for han. Hun snakte om en gutt og jeg bare spurte: er dere sammen? så svarte hun "Neei. Han bor får langt unna...." Men på fester uten den gutten som hun liker er det vi som er mest "sammen". Jeg ser at jeg gjør intrykk på henne. Men tror dere det blir noe problem i fremtiden? Vi er veldig gode venner. Blir vanskelig å "ødlegge" Det forholdet og prøve å gå ett skritt videre. Hva hadde dere gjort hadde dere vert i min situasjon? Og hadde ikke noe annet i tankene enn henne.. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Men hvorfor tror du at det er deg hun liker når grunnen til at hun ikke er sammen med han andre er avstanden? Du får finne ut om du vil sjanse på å miste henne som venn, og isåfall gå rett på KINO. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 simple: Hun liker han, han liker ikke henne. Jeg liker hun. Hun liker meg litt. Bare til å overbevise henne om hvem som er den rette :S Men hva bør jeg gjøre? Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 maks utbytte du kan få av dette er litt sex. Noe høyere er det ikke vits i å hverken prøve på eller håpe på. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 simple:Hun liker han, han liker ikke henne. Jeg liker hun. Hun liker meg litt. Bare til å overbevise henne om hvem som er den rette :S Men hva bør jeg gjøre? Haha, "lykke til" med den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå