Alompi Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Hei. Når jeg slår på maskinen kommer det bare svart skjerm, og boksen lager en unaturlig lyd som kan sammenlignes med den fra en pussemaskin. Ganske kjipt, iom at jeg kjøpte meg gears 2 i går :/ Halp, anyone? Endret 31. desember 2008 av Alompi Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Bedre forslag? Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Har du sjekket om det kom ripe i disken du hadde i Xboxen? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Ikke slå xboxen din? Men fra spøk til revolver så hadde jeg bare ringt til MIcrosoft med en gang: 800 14 179 om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hmmm... Høres jo ut som en alvorlig feil. Prøv å ta ut alle kabler og sett de i igjen på nytt. Men er redd for at den har tatt natten pga den aggresive lyden. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hva gjorde du før dette skjedde? Spilte? Så på film? Du sier egentlig ikke en dritt og hjelper oss ikke i det hele tatt. Var det en Xbox 360 eller original? Speak up. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Hva gjorde du før dette skjedde? Spilte? Så på film?Du sier egentlig ikke en dritt og hjelper oss ikke i det hele tatt. Var det en Xbox 360 eller original? Speak up. Xbox 360. Når jeg slo den på hadde jeg ikke brukt den på en uke. Men nå funker den faktisk! Satt Xboxen i loddrett stilling, og da gikk det greit. Håper ikke problemet kommer tilbake neste gang jeg skal slå den på da. Ringer nok inn til Microsoft uansett, iom at det må være ett eller annet galt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Endret du posisjon på konsollen før du slo den på? Fra horisontal/vertikal posisjon? Man kan faktisk ødelegge spillene sine dersom man andrer posijson på konsollen med spill inni, når den er av. Eit tips å ta med seg Godt nyttår! Endret 31. desember 2008 av Mala Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Ville nok ringt og evt. hørt om de kunne ta den imot. Kan være symtomer på at noe større skal skje. Birger Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Har en venn som har problem med at lysene foran på konsollen ikke alltid virker og virker gjerne ikke lenge. Da han ikke gidder å levere denne inn vil jeg gjerne spørre her så han får fart på seg. Det er en ny Xbox Arcade som jeg tror kosta en tusenlapp max. Håper noen kan bidra med noe. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 At lysene ikkje fungerer? Er det røde lys vi snakker om her? Man vil vel helst ikkje at disse skal vise seg i heile tatt Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Nei, tenkte på at de ikke lyser i det hele tatt. Det er ingen RROD eller ustabillitet, men indikatorlampene foran lyser ikke. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Aha, slik sett! Ja det kan jo vere litt irriterende, men om boksen fungerer stabilt ellers...så tror eg faktisk eg hadde utsatt det å sende den inn eg også Ihvertfall så lenge garantien her litt å gå på. Men det er jo ein klar mangel, som MS må fikse opp i. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Det er jo ikke dumt å få et høyere LOT nummer mener jeg, men han påstår at han ikke har så mye og gjøre og har bruk for boksen 24/7. Selv mottar jeg en Elite om et par uker Gleder meg til å returnere til XBL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå