Glassflasken Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 hehe jeg er enig jeg og, min katt er leken bare kosli da.. irriterer meg over småe unger som kommer på msn, og di skriver sånn: har du non kule bokstaver eller noen bilder eller bilder som rører seg da mener dem nok flash og animasjoner og sånn. über irriterende.! enig? Lenke til kommentar
reyals Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 JA!!! Jeg irriterer meg over folk som bruker en hel masse uttryksikon for å skrive en setning i stedet for ord! Enig? Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 enig. litt det jeg prøvde og si.. noen som haaater cs nørder? enig? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 hva er galt med cs? må si meg enig i at jeg hater cs nørder , ( spiller selv sikkert 10 timer i uken : ) hater mandager Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 enig:-) irriterer meg over at jeg aldri får sove når jeg burde!! Lenke til kommentar
paaskehare Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Enig! Jeg irriterer meg over folk som stopper opp for å kikke seg rundt når de går av rulletrappen, sånn at de bak knapt kommer seg av uten å skade noen.. Enig? Endret 5. januar 2009 av paaskehare Lenke til kommentar
toazty Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 enig, flere tror de er alene her i verden. irriterer meg over at jeg aldri klarer å rydde opp etter meg.. ps: dette irriterer også hun jeg deler postkasse med Lenke til kommentar
reyals Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Uenig, rettelse; irriterer meg over folk som ikke kan å rydde etter seg;) JEg irriterer meg over uansvarlige trafikanter! enig? Lenke til kommentar
Splius Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Helt enig!! Jeg irriterer meg over kvinnelige bilister Enig? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Nei. Eg irriterer meg over Metallica. Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Enig... Irriterer meg over folk som bare sender gp, ins, lol, haha, lol, dd?, hehe, , tidi, brb, back, snx, hde. på msn... Lenke til kommentar
paaskehare Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Enig Jeg irriterer meg over holke (glatt is). Et helvete å gå på når man skal rekke buss! Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Delvis enig, gøy å gli på, men glatt som faen hvis du må løpe! Jeg irriterer meg over løssnøen som legger seg oppå isen slik at du ikke ser den og plutselig tryner du'n!! Lenke til kommentar
Splius Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ikke enig. Det er dritmorsomt! Jeg irriterer meg grenseløst over dårlige skolelærere Enig? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jaaa. Jeg irriterer meg over grenseløst trege elever som ikke klarer og følge med og må hindre andre i lære mer. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det gjer ikkje eg, eigentleg. Eg irriterer meg over folk som smatter. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Enig. Jeg irriterer meg over at jeg må bli masse syk nå i 10. så lenge jeg hadde 0 dager og 0 timer i fravær i 9. som ikke teller. Enig? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ja eg irriterer meg over at vbjornevik må være masse syk i tiende klasse! Eg irriterer meg over stress. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Haha! Enig. Jeg irriterer meg over at jeg ikke kan gå på trening. Enig? Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Enig Irriterer meg over amatør DJ'er som lager sanger med to forskjellige rytmer helt forskjellig fra hverandre, enig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå