Glassflasken Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hei. denne leken er slik att man sier: Jeg irriterer meg over (f.eks at iphone ikke fins til telenor uten å unlocke) så sier du .. Er du enig? så personen under der igjen: JA er enig. Jeg irriterer meg over.. osv.. er du enig skjønte dere? jeg begynner Jeg irriterer meg over at Ipod Nano ikke har av/på KNAPP Er du enig? Lenke til kommentar
Big Apple Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Helt enig! Men må det være sånn Mobil-relatert osv? Hvis ikke: Jeg irriterer meg over jenter på Facebook som sier sånn: ÅÅ, du er så peeen! Neeei! DU er peeeen! Nei, herregud, du er penest, liksm! Det irriterer jeg meg over ! Er du enig? Edit: Skrivefeil -.- Endret 31. desember 2008 av Espen R. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 hehe jeg er enig, mendet trenger ikke være mobil.. 'ALT du irriterer dg over.. fortset Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Enig -.- Jeg irriterer meg over at jeg må være så trøtt inatt... Endret 1. januar 2009 av Mr. Hiphop Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 enig -_-)) irriterer meg over att internett explorer ikke har blitt oppdatert på 74 år! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Uenig Bruk heller Mozilla Firefox _ Irriterer meg at PS3 er så dyr! Enig ? Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Enig -.- Halvparten fordi bluray nei jeg brukler firefox men teit eplorer ikke er oppdattert på 10000 år :S Jeg blir irritert når jeg ser emoer.. enig? Lenke til kommentar
reyals Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Nei, jeg blir ikke irritert. Men, derimot blir jeg irritert når jeg ser fjortisser som prøver å "etterligne" emoer og i tillegg har kommet på at selvskading har noe som helst med den stilen å gjøre. Enig? Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Enig! Jeg irriterer meg over at kontrollerne på både xbox360 og wii må være så vanskelig og avansert å koble til de første gangene du prøver det...! Enig? Endret 2. januar 2009 av Mr. Hiphop Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 uenig, syns ikke det er vanskelig med xboxen bare ta kontrollen og holde inne Xen i midten (guideknappen) Jeg irriterer meg over att iphone er dyr! Enig? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) irriterer meg over at ungene ikke følger min døgnrytme og jeg irriterer meg over at kjerringa ikke gjør husarbeid det jeg irriterer meg mest over er at jeg må på jobb på mandag edit : delvis enig, skulle gjerne hatt meg en iphone Endret 2. januar 2009 av toazty Lenke til kommentar
reyals Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Delvis enig - skal på skolen Det irriterer meg at vintern i deler av Norge for tiden er uten snø! Det er kun iskaldt! Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 toazty : følg reglene du skal først svare om du er enig med den over deg Lenke til kommentar
xersess Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Delvis enig, hadde vore betre om det var litt varmt, men snøen ser eg ingen hensikt i å ha. Eg irriiterer meg over dei fleste jenter under 16 år. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 enig, jenter under 16år er skikkelig luremus irriterer meg over at sjefen driver å ringer å kjefter dagen lang.. Lenke til kommentar
Gordo Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 uenig, kjefen er onkelen min så jeg har ikke det problemet Irriterer meg grenseløst over fjortiskjerringer på facebook som tar xxxx bilder av at de drikker en hel rusbrus! Lenke til kommentar
toazty Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 enig , fortiss jenter er skikkelig luremus.. irriterer meg over at fyrverkeri med styrepinne er forbudt Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 ENIG! Jeg irriterer meg over at iPod ikke kan spille av mp3 filer direkte. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Eg bruker ikkje iPod. Eg irriterer meg over mat. Lenke til kommentar
Big Apple Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Nei, ikke god mat i hvertfall. Jeg irriterer meg over katten min som er så rampete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå