Gå til innhold

Fins det blu-ray-spillere med RGB SCART?

Anbefalte innlegg

Jeg vet at PS3 har SCART, jeg vil bare sjekke om det fins noen vanlige spillere med det. Jeg har en 36" Sony CRT-tv som gir så mye bedre bilde på vanlig tv at jeg ikke kommer til å kjøpe meg flatskjerm før OLED blir aktuelt rundt 2011! ;) Og jeg trenger ikke kommentarer i retning av "du vet ikke hva du går glipp av", for det vet jeg. Jeg har sett på alt av flatskjerm, og ingenting holder til å se Dagsrevyen med engang! Iallfall ikke før Dagsrevyen går i HD, og sortnivået på flatskjermene begynner å ligne på noe.

Hvis det ikke fins vanlige spillere med SCART, må det vel bli en PS3 på meg. Men jeg er redd for at den ikke er like "konvevennlig" som vanlige spillere. For dette skal stå i stua.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glemte å si det, ja. Jeg har nylig fått HD-prosjektør i hjemmekinoen, men fruen og ungene krever å ha tilgang til filmene også oppe i stua. De går ikke ned i kinoen uten meg, for den er ikke helt konevennlig... ;) Litt for mye fikling for å få i gang filmen. Og jeg vil ikke kjøpe flere filmer på vanlig DVD etter å ha sett hvor bra Dark Knight og diverse andre Blu-ray filmer er i kinoen, og hvor elendige vanlige DVD-er er i forhold.

Edit: Og ja, jeg kunne jo kjøpt både DVD- og Blu-Ray-versjoner av filmene, men etter 20 filmer vil selv en PS3 være innspart!

Endret av Pallantir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...