Gå til innhold

Windows 7 - Outlook 2007 exchange problemer...

Uffda

Anbefalte innlegg

Da er vi igang med win7 beta, og har samme feil her som jeg hadde i tidligere utgave.

Skal legge inn exchange serveren (bruker hosted exchange hos smartsync), og allt går bra til windows skal logge seg på exchange domenet. Da er det full stopp. Den logger seg ikke inn for å verifisere bruker - og alle innstillinger er korrekt.

Har en mistanke om at det er en tjeneste som ikke får tilgang til internett, evt i gp. Men er ikke så bedrevet innenfor dette området.

Det er ikke firewall eller noe som stopper den, har disablet allt og prøvd. I vista fungerte det utmerket, som på xp og server.

Noen som har noen ideer for meg?

Og, ja jeg vet at det er beta - men ingenting er bedre enn at man får rapporter feilen til microsoft...og, ja jeg er msdn medlem.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skal legge inn exchange serveren (bruker hosted exchange hos smartsync), og allt går bra til windows skal logge seg på exchange domenet. Da er det full stopp. Den logger seg ikke inn for å verifisere bruker - og alle innstillinger er korrekt.

Du må bruke det "underliggende" brukernavnet, det som benyttes for e-post sync mot mobil. Dersom du er kunde hos Telenor, finner du dette i Webline. Det er på formen hmcprod\ditt brukernavn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...