Roberto Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Min mor sin maskin har heftige problemer for tiden. Alle ikonene på skrivebordet vises med 256 farger, selv om jeg har valgt "vis ikonene med alle tilgjengelige farger" i Effekter under Kontrollpanel... Jeg har oppdatert Windows (2000) og lasta ned nye drivere til skjerkortet. Hva kan være galt? Hjelp! Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 har du gått på innstillinger og valgt antall farger? varierer mellom 256 farger, tusener av farger (16 biters) og millioner av farger (32 biters) Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Så alt annet enn ikonene har 256 farger altså... Du kan jo prøve med omstart eller å sette tilbake til gamle drivere? Er ingen ekspert selv Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 Har lastet ned alt som er av Power toys og Tweaking programmer fra Microsoft men ingenting funker...Hjelp! Vil ikke formatere PC'en! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå