RasmusKRiis Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 HVa synes dere om dette bildet? Lenke til kommentar
cookie007 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Pent! liker fargen på himmelen. Men når bildet blir stort legger jeg for godt merke til røyk/damp fra fabrikker eller noe. Det irriterte meg litt. Lenke til kommentar
pixarus Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Pent! liker fargen på himmelen. Men når bildet blir stort legger jeg for godt merke til røyk/damp fra fabrikker eller noe. Det irriterte meg litt. Fine farger! Jeg for min del syns det er røyken som gjør mye av bildet! Syns røyken drar blikket mitt innover i bildet, og gjør at bildet ikke blir for kjedelig. Den kan jo også være en fin kontrast mot naturen du befinner deg i der bildet ble tatt fra. ;D Just my opinion! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Det er pent, men det virker som om horisonten ikke her helt rett. Det kan være en illusjon. Lenke til kommentar
superbat Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Fine farger Endret 1. januar 2009 av superbat Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 For meg så virker bilde litt uskarpt og de fabrikkene er også litt uheldig. Kan også se litt artefakter øverst i høyre hjørne. Er bilde justert/redigert mye? Ellers så er det et helt ok bilde Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 En bra ide. Jeg syntes faktisk fabrikkene i avstand gir dette bildet mere liv siden det uansett ikke er et "rent" landksap/natur foto. Kunne vært noe skarpere og endel av forgrunnen tror jeg med fordel kunne vært croppet bort da det ikke gir bildet noe ekstra i mine øyne. Er ikke veldig mye som hindrer dette bildet i å være veldig bra, men det er endel småplukk som drar litt ned. Alt i alt en bra bilde ! Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Dette er omtrent supert! MEN: likte dårlig at jeg plutselig la merke til fabrikk-detaljene i bildet lengst unna. Jeg syns treet taler hele historien her og detaljene i bakgrunnen blir for mye. Men flott som f***!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå