RasmusKRiis Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Hva synes dere om dette bildet? V.2. Noe sånn? Endret 31. desember 2008 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Fine farger mot en grei siluett. Det er vanskelig å la kamera være i ro med en slik himmel. Skulle kansje ønske fuglene fløy andre veien, du kan jo prøve å snu dem og se om du liker det? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Som Grizzmo skriver så kan det være en ide å speilvende bildet. Da vil blikket stoppe og ikke starte med silhuetten av fuglene. Og jeg liker det bildet det kan bli hvis du gjør det. Her skjer det noe, i motsetning til det andre bildet som kun er et bilde av farge og form. Og ikke et spesielt spennende sådan. Dette er noe mer, og godkjent i min bok hvis det speilvendes. Jeg synes også du burde forlate kvadratformatet. Her vil det være mest drama med et breddeformat. Ta bort bittelitt av det sorte, og litt mer av himmelen. Men ikke så mye at fargespillet forsvinner, men nok til at det blir en tydelig bredde i bildet. Når det er kvadratisk så merker jeg en tendens til at blikket mitt flakker for mye rundt, uten å hvile på noe punkt. Kanskje det bare er meg. Lenke til kommentar
superbat Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 KUlt bildet synes det V2 ble bedre enn V1 Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Flotte farger og bra detalj med fuglene, det skiller dette siluett bilde endel fra den store mengden. Liker den nye versjonen klart best. Skal jeg være veldig kritisk så kunne gruppen med fugler vært enda sortere, men det er bare pirk. Flott gjennomført ! Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Slettes ikke så dumt bilde. Det øverst bildet er helt klart det beste, fordi det har positive linjer gjennom komposisjonen. Men kanskje litt spesielt i forhold til bredde/høyde-format? Endret 3. januar 2009 av flyndrefjes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå