Gå til innhold

BK: Faregerik himmel med fugler

RasmusKRiis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som Grizzmo skriver så kan det være en ide å speilvende bildet. Da vil blikket stoppe og ikke starte med silhuetten av fuglene. Og jeg liker det bildet det kan bli hvis du gjør det. Her skjer det noe, i motsetning til det andre bildet som kun er et bilde av farge og form. Og ikke et spesielt spennende sådan. Dette er noe mer, og godkjent i min bok hvis det speilvendes.

Jeg synes også du burde forlate kvadratformatet. Her vil det være mest drama med et breddeformat. Ta bort bittelitt av det sorte, og litt mer av himmelen. Men ikke så mye at fargespillet forsvinner, men nok til at det blir en tydelig bredde i bildet. Når det er kvadratisk så merker jeg en tendens til at blikket mitt flakker for mye rundt, uten å hvile på noe punkt. Kanskje det bare er meg.

Lenke til kommentar

Flotte farger og bra detalj med fuglene, det skiller dette siluett bilde endel fra den store mengden. Liker den nye versjonen klart best.

Skal jeg være veldig kritisk så kunne gruppen med fugler vært enda sortere, men det er bare pirk. Flott gjennomført !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...