abene Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Programmet Superantispyware er nå blitt oppdatert. Les mer Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Laster ned nå, men det tar lang tid. Går i 30 kb/sek, sikkert på grunn av mye datatrafikk. Lenke til kommentar
nuffenuff Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Har brukt i over ett år, kjempefornøyd! Lenke til kommentar
Makky Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Opplever Malwarebytes som bedre. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 den siden så litt tvilsom ut spør du meg ... Lenke til kommentar
rbsol Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Siden ser litt tvilsom ut, men det er definitivt et av de beste programmene til å fjerne spyware med. Både jeg og noen av mine venner har blitt "reddet" av dette programmet. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Svært bra program. Det SAS ikke tar, tar MBAM og motsatt. Kjør gjerne Ccleaner før en scan, så slipper du at den søker gjennom haugevis med temp-filer. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Bruker Spybot Search & Destroy fra safer-networking. Skulle gjerne ha sett en test på denne en gang. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) SpyBot S&D er ikke noe særlig bra i forhold til de som er listet opp. Programmet var ganske godt før, men nå som andre firmaer har kommet på markedet, så er nok de falt av tronen. SpyBot er dessverre ganske trege med nye programversjoner og motoren er ganske utdatert i forhold til andre som oppdateres hele tiden. Så jeg anbefaler deg å skjekke ut enten noen betalte versjoner, eller de gratis versjonene som er listet opp. De er ganske gode. https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10599507 Jeg er fullstendig enig, for å si det sånn. Endret 31. desember 2008 av Programvare Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Siden ser litt tvilsom ut, men det er definitivt et av de beste programmene til å fjerne spyware med. Både jeg og noen av mine venner har blitt "reddet" av dette programmet. Programmet sitt navn er jo også ganske suspekt . SUPERAntiSpyWare, minner om de artige popups som kommer og sier at PC-en din er infiltrert og kill her for å fikse . Uansett, kjempeprogram, så bra at jeg vurderer livstidabbonoment på det, men tviler på at jeg har bruk for det. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Skriv din kommentar.... Det som er poenget med antispyware er å ha sannhets beskyttelse. Å fjerne spyware med de uten er vel og bra, men da er det for seint. Akkurat det samme med virus/trojanr, er de først kommet inn er det for sent. Da kan de ha gjort skaden og sent infoen til en server. Så om du da fjerner spyware/virus/trojaner med ett program, så må du hindre at de kommer inn igjen. SpyBot S&D og spywareblaster har noe som kalles immunisere, det er bra. Vet at det er andre også som har den muligheten. Bruker selv begge programmene på alle mine maskiner, untatt linux maskinene mine. Bruker også VIPRE antivrus + antispyware på alle maskinene. Blokkerer også alle cookiene, tillater kun de jeg må ha. Lenke til kommentar
jor-el Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg har brukt SAS på mange maskiner og det viser seg å være meget effektivt. Det tar ikke alt men har du god tid og kjører Hitmanpro i tillegg fjerner det det meste Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Er det ikke tilstrekkelig å oppdatere allerede installert versjon (4.24.1004)? Må man installere på nytt for å få den nyeste versjonen? Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 digger SAS har brukt det over ganske lang tid. og har reddet noen maskiner til de på jobben med det. Men jeg lurer litt på om det kan lønne deg og kjøpe kjøps versjonen ? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Er dette anti-whatever of the month? Er det noen måte å forsikre seg mot at programmet i seg selv ikke er malware, eller skal du bare stole på sidene som anbefaler det fordi andre anbefaler det som anbefaler det for.. Er det ikke på tide at et open source alternativ dukker opp som gjør kodeinnsyn mulig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå