Gå til innhold

Lefdal og tilbud på 450D

Anbefalte innlegg

Har nettopp motatt Lefdalavisa.

Annonserer Canon 450D Kit på tilbud til kr 4795,-

Dette er inkludert Sandisk 4GB minnekort og Canon opplæringsvideo. Verdi på dette er ifølge Lefdal kr 499,- Virker noe høyt for meg.

Tilbudet er gyldig til og med 04.01.2008 ?? Skal vel være 2009. Dette er en søndag.

På toppen av det hele så har de ikke kameraet i butikken. Ikke her i Drammen ialle fall.

Typisk Lefdal - eller ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok vanskelig å få reservere noe som helst hos det firmaet der... Har selv prøvd å kjøpe tilbudsvarer hos Lefdal uten å få hverken lov til å kjøpe eller reservere når varen kommer inn.

Prøvde en gang å kjøpe videokamera der til "pangpris", alt virket ok til jeg svarte nei på hvorvidt jeg ønsket forsikring "da hadde de ikke på lager likevel" og det gikk ikke an å reservere vare når kameraet kom inn igjen.

Har ikke vært der siden, så det kan hende at de har endret praksis (får inderlig håpe det).

Fint om trådstarter poster hvordan det gikk, fikk du kjøpt kamera?

Lenke til kommentar
Det er nok vanskelig å få reservere noe som helst hos det firmaet der... Har selv prøvd å kjøpe tilbudsvarer hos Lefdal uten å få hverken lov til å kjøpe eller reservere når varen kommer inn.

Prøvde en gang å kjøpe videokamera der til "pangpris", alt virket ok til jeg svarte nei på hvorvidt jeg ønsket forsikring "da hadde de ikke på lager likevel" og det gikk ikke an å reservere vare når kameraet kom inn igjen.

Har ikke vært der siden, så det kan hende at de har endret praksis (får inderlig håpe det).

Har reservert kamera. Måtte betale 10% depositum.

Lefdal sier at kamera kommer 15.01. og da skal de ringe meg.

Den som lever får se.

Lenke til kommentar

Har reservert kamera. Måtte betale 10% depositum.

Lefdal sier at kamera kommer 15.01. og da skal de ringe meg.

Den som lever får se.

Stor dag.

Ruslet tilfeldigvis innom Lefdal idag og der lå kameraet. De hadde ikke ringt meg slik som de lovet. Det hadde de ikke noe god forklaring på.

Har problemer med minnekortet. Det er 4GB, CDHC, merket 2. Ikke noe problem med fotografringen, men kortleseren som er koblet til PC reagerer ikke. Når jeg bruker et annet kort, 1 GB uten merket CDHC går det bra.

Kan det være kortleseren som ikke er helt up to date. Det er en HAMA greie, ca 4 år gammel.

Noen som vet ??

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...