SirJames Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hva tror dere vil skje med prisene på datamaskiner over nyåret? F.eks nettpcene Aspire One, Asus Eee og andre modeller. Her kommer det jo stadig nyheter og lagrene må tømmes. Spår tidenes januarsalg Ekspert tror at neste års januarsalg vil være tidenes beste for forbrukerne. Særlig kles- og elektronikkbransjen vil operere med store avslag. – Realiteten er at vi har en voldsom nedtur og det verste er at den kom så fort. Næringslivet hadde liten mulighet til å tilpasse seg, og mange sitter nå med lagre fulle av varer. Det viktigste nå er å få dem ut, sier førsteamanuensis Hans Mathias Thjømøe ved Institutt for markedsføring ved BI til Dagsavisen. http://www.hegnar.no/personlig_okonomi/article351488.ece Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 tviler på at det blir neon stor forskjell i pr kontra fjord... alt gammelt må jo alltids ut... så dette er jo ikke noe nytt i mine øyne Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Fikk Elkjøps avisa i dag, kan ikke akkurat si det var noen særlig bra tilbud der. Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 *sjekke postkassa* Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg snoker stadig vekk etter "gode kjøp". Pr dags dato har jeg ikke funnet noe jeg kunne tenkt meg Alle "romjulssalg" og "nyttårssalg" som nettbutikkene har hatt er jo helt vanlige ukestilbud som de kjører hele året. Mao heller dårlig. Lenke til kommentar
Kilronan Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Fikk Elkjøps avisa i dag, kan ikke akkurat si det var noen særlig bra tilbud der. Avisene fra fra Elkjøp er vel mer prislister enn de er tilbudsaviser. De har kanskje en halvveis brukbar 40" på forsiden, men ellers sjelden noe å skrive hjem om. Alle "romjulssalg" og "nyttårssalg" som nettbutikkene har hatt er jo helt vanlige ukestilbud som de kjører hele året. Jepp. Gudene vet hvor mange ulike typer salg butikkene kjører i løpet av et år. Men de virkelig gode tilbudene ser man ikke spesielt ofte. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Kjøpte foressten Foma 1715 sentralstøvsuger på Elkjøp før jul til 2000,- da var det med alt for montering, tidligere har den kostet 4K, så løp å kjøp, Foma selger selv den samme pakken for 4500,- http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...alogCategoryID= Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 doh.. brukte alle sparepengene mine som jeg tjente ved å fikse penger på ny hk og stuff i november, kommer til å angre hvis det blir billigere enn jeg betalte for det. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Billige mini-pc-er har i løpet av 2008 snudd opp ned på pc-bransjen. Nå blir de små pc-ene enda bedre. http://www.dagensit.no/trender/article1568814.ece Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Både Elkjøp og Expert åpner kl. 07.00 i morgen for å selge nyttårstilbudene sine, men som det var sagt tidligere i denne tråden, det virket mer som prislister enn tilbud. Det er en brukbar pris på Philips 42" LCD TV-en, men ellers ingenting å skryte av. Har ikke sett noen spesielle priser på mini-pcene, men de selges jo relativt billig de fleste steder på nettet, da de kan skaffes til godt under 2000 kr mange steder for de rimeligste modellene. Lenke til kommentar
Kilronan Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Billige mini-pc-er har i løpet av 2008 snudd opp ned på pc-bransjen. Nå blir de små pc-ene enda bedre. Alt annet hadde jo vært sensasjonelt For min egen del skulle jeg gjerne sett at de ble enda billigere. Skal jeg kjøpe mini-pc så vil jeg også gjerne betale mini-pris. Og jeg tviler på at spesielt mange har behov for en pc med anabole muskler i mini-format - selv om det selvsagt er rom for forbedring i forhold til ytelsen på disse maskinene pr i dag. Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Om man skulle være interessert i kaffetrakter så kan jeg lett anbefale Moccamasteren i Elkjøp reklamen. Den er til halv pris i forhold til vanlig. (499/999) Kjøpte en slik til foreldrene mine forrige jul eller året før der og da kostet den litt over 1000kr. (svart koster litt mere) Den kan holde i 20 år. Hadde en sånn på en plass jeg jobbet før og den ble brukt mye hyppigere enn privat og den var det ingen problemer med de 6 årene jeg jobbet der og den hadde stått der mange år før jeg startet. Samt at kaffen skal smake bedre fra denne enn fra en billig kaffetrakter, den er jo godkjent av Norges Kaffeinformasjon eller noe slikt som betyr at den holder de anbefalte tempraturene for å få best mulig resultat når man lager kaffe Gud hvor mye nyttig info LOL! Spesielt i en forum tråd som under: Forum > Data > "Hjelp til kjøp og salg av PC" Endret 1. januar 2009 av Hans Erling Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Samsung 32" LCD-TV, 3495,- edit: uuh litt feil tråd ja Endret 1. januar 2009 av WD40 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Om man skulle være interessert i kaffetrakter så kan jeg lett anbefale Moccamasteren i Elkjøp reklamen. Den er til halv pris i forhold til vanlig. (499/999) Kjøpte en slik til foreldrene mine forrige jul eller året før der og da kostet den litt over 1000kr. (svart koster litt mere) Den kan holde i 20 år. Hadde en sånn på en plass jeg jobbet før og den ble brukt mye hyppigere enn privat og den var det ingen problemer med de 6 årene jeg jobbet der og den hadde stått der mange år før jeg startet. Samt at kaffen skal smake bedre fra denne enn fra en billig kaffetrakter, den er jo godkjent av Norges Kaffeinformasjon eller noe slikt som betyr at den holder de anbefalte tempraturene for å få best mulig resultat når man lager kaffe Gud hvor mye nyttig info LOL! Spesielt i en forum tråd som under: Forum > Data > "Hjelp til kjøp og salg av PC" Kan gå god for denne ja, foreldrene mine har hatt sin sålenge jeg kan huske, sikkert minst 15 år, har selv hatt en i 5 år, har også hatt mye annet crappy og det er ikke noe bedre enn Moccamaster med Friele kaffe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå