Duqe Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hei Noen som har gode tips som jeg kan kvitte meg med skulderplage ved bruk av mus? Har nå prøvd mousetrapper men det verker fremdeles. Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Godt tips, rør deg litt mer. Sitter du for lenge får du smerter uansett hva slags ergonomisk utstyr du bruker. Ta en joggetur i ny og ne. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Har du noen gode tips til skulderøvelser mens man er på jobb? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hvis du bruker musematte med håndleddstøtte riktig, så skal det ikke være noen ekstra belastning på skulder. Arm og håndledd hviler på pult/håndleddstøtte, og bare selve hånden beveges. Anbefaler å ha hurtig pekerhastighet, så du slipper å flytte musen så langt. Lenke til kommentar
Edru Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg bruker et wristband og synes det funker bedre enn å kjøpe sånn håndleddstøtte. Men de vil jo gjøre samme nytten. Altså støtte opp håndleddet. For eksempel en slik? Ellers har Din Side Helse en artikkel om ergonomi øvelser. Ligger en video i artikkelen med øvelser som du kan gjøre Din Side Helse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå