CreAtiv3 Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hei Mora mi vaska min nokia 5210. Så den funker ikke så veldig bra nå. Så må jeg da ut på mobil jakt atter en gang. Jeg er lei av nokia og tenkte jeg skulle prøve noe nytt. hvilke mobil burde jeg velge. Mobilen bør være liten. Bra batteri. Helst fargesjerm. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Det var da voldsomt til mobil tråder i det siste da. Du kan jo søke i noen av de postene som er her fra før. Kankje du får noen tips. Men gode rimlige mobiler er: SE T310 SE t68I Siemens S55. Jeg valgte t68i for den har etter min mening det klart beste designet og virker mest solid og den var billig (2400 kroner uten abb). Lenke til kommentar
Trio Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 velg se t300.rimelig! og fargeskjerm, MMS, polyfoniske toner.Hørt mye bra om den ..Kan koble til kamera, men har lite minne ( 1mb ) Men selvfølgelig.Se t68i er utrolig god!! Ikke poly lyd da , men kanskje ikke så viktig Lenke til kommentar
levlex Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Ville anbefale t310. Den er oppfölger til t300 og har 32-stemmers polyfoniske toner og bra spillmuligheter. Designet er etter min smak også bedre. Ellers Siemens S55 so er et godt valg hvis du vil betale en 1000 mer for java og bluetooth. Må minne om at bluetooth i Siemens ikke har like mange muligheter som bluetooth i t68i. (tenker da på muligheten til å bruke den som fjernkontroll til Pc-en) Nokia har endel modeller på markedet med fargeskjerm, men alle er overpriset og har elendig MMS. Et minus til er at det er Nokia. Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 levlex: fordi programmet ikke r ferdig kan du ikke si det ikke er like mange muligheter. Programmet kommer nok det. Men du kan si, programmet som lar deg gjøre dette med s55, har ikke kommet enda. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 visste ikke at det kom i det hele tatt. Jaså, når hørte du dette? Lenke til kommentar
grico Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hva er vel bedre enn nokia? Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Nokia har endel modeller på markedet med fargeskjerm, men alle er overpriset og har elendig MMS. Et minus til er at det er Nokia. Elendig MMS på Nokia??? HALLO! Nokia er Kongen når det gjelder MMS! Nokia 3650 er den BESTE, merk deg BESTE MMS telefonen på markedet nå for tiden! Lurer på hvor du har fått det fra? Har du hatt mareritt? Lenke til kommentar
Trio Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Helt enig med mobil eksperten :wink: Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hva er vel bedre enn nokia? Dette var SÅ viktig for deg at du ble medlem? Hva er vel dårligere enn nokia, f.eks. siemens, motorola, panasonic+++! Lenke til kommentar
Trio Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 MMSen på 3650 er ikke noe dårligere enn på feks.s55, t720i, Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Trodde at Nokia hadde de dårligste MMSene jeg.. leste ett annet sted i forumet her at de ikke kunne sende med lyd! Stemmer ikke det da kanskje?? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Alle andre enn 3650/7650 har invalidMMS, så lyd er ikke mulig, ei heller flere slides, noe SonyEricsson klarte å få plass til 40 av i sin "gamle" T68i Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 hva er egentlig så bra med "slides" da? Lenke til kommentar
molna Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Slides og lyd er jo det som gjør MMS (MultiMediaMessages) til det det var planlagt for. Nokia (Series40)-MMS med ett bilde + tekst kan knapt kalles MMS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå