hoot Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Har en Blazer. Den har 2 knapper. Skal jeg ha den nederste åpen om jeg har skjorte under, som på en dress? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Spiller det noen rolle i det hele tatt? Lenke til kommentar
Isindil Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Med mindre du bruker den i formelle sammenhenger, ville jeg hatt begge knappene åpne. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Har en Blazer. Den har 2 knapper. Skal jeg ha den nederste åpen om jeg har skjorte under, som på en dress? Jeg regner med det, ser også bedre ut syns nå jeg. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) JA! Den nederste knappen skal aldri kneppes. For å ikke glemme det kan du en tynn tråd i ca samme farge som blazeren og sy igjen hullet.. Endret 8. januar 2009 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Bekrefter det the_last_nick_left sier. Uansett antall knapper skal den nederste aldri kneppes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå