raet Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 dersom jeg kjøper feks en lenovo ideapad s10e og kobler til en videokanon for å kjøre en presentasjon (powerpoint) vil jeg få noen problemer med noe oppløsning eller noe annet?? er det noe som taler mot å bruke en minipc til et slikt formål? Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 En minipc er gjerne til slike formål Mestsannsynelig vil oppløsningen endres, men dette har ikke noe å si når det kommer til Video og PP fremvisning. Som regel endres oppløsningen på selve Windows seg ned ett eller to hakk, avhengig av prosjektor. Sjekket ut PC'en nå. Prosjektoren/Kanonen krever VGA inngang. Om den ikke har det kan det kjøpes et adatper som konverterer. Lenke til kommentar
raet Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 er det ellers noe som skulle tale mot en minipc i en slik setting? noen minipc'er som er/bør være bedre enn andre? (jeg tenker kjøpe lenovo ideapad s10e) Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Tror ikke det De andre EEE pc'ene er vel noenlunde det samme. 1Gb minne, XP...osv...bare å sjekke. Ausus Aspire One er jo en ganske populær pc skjønt den er jo mindre enn det til og med! Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) . Endret 1. januar 2009 av ravii Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Begynner å bli en stund siden jeg leste det i en test, var ikke snakk om mer en 2-3 poeng. Men; etter litt kjapp googling finner jeg ikke testen. Det jeg derinot finner er dette, den testen jeg leste for lenge siden viser seg å være ganske så dårlig. Beklager feilinformering i innlegg 5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå