Gjest trådstarter Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hei! Har seg slik at jeg holder på med en dame! Her om dagen fikk jeg mistanke om at hun også har sex med en annen kar. Vet ikke om det er noe mer enn det, men allikevel. Hvordan ville dere sett på det? Væt greit eller ikke? Også er spørsmålet hvordan jeg kan finne ut dette! Måten jeg fikk mistanken på hva ved å se på en samtalelogg som hun jeg holder på med IKKE skal vite at jeg så. Jeg har på en måte snoket litt i hennes saker og sett det. Han karen som jeg mistenker vet jeg har hatt sex med en annen sånn halvveis venninne som er god venn med hun jeg holder på med. Spørsmålet er hvordan jeg kan finne ut av dette? Kan ikke spørre hun rett ut for da finner hun ut av at jeg har sett i "sakene hennes". Noen ideer? Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 kinkig sak du, men så lenge dere ikke er sammen eller kjærester om du vil så e det ikke "forbudt" mener no eg. eg skjønner at det er litt ubehagelig å tenke på. det hadde eg syntes og. du må ikke la henne få nyss i at du har snoket. då legger du egget i galt rede`. eneste eg kommer på som du kunne ha konfrontert henne med er vel at du kan si at du har fått høre det gjennom en annen god venn(er) som du selvfølgelig ikke vil si hvem rett og slett for å bevare vennskapet der. den er kanskje litt tynn, men det beste eg kom på i farten Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Enten får du leve med det, eller så får du dumpe dama. At hun har lyster utover deg er ikke din sak så lenge dere ikke har noen forpliktende avtaler. Om du på død og liv MÅ finne ut så er det bare å spørre om hun kunne tenke seg en trekant med to menn. Resten kommer da av seg selv. Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Så lenge dere ikke er sammen-sammen, så kan ho jo i utgangspunktet feie over hvem f... ho vil da... Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Så lenge dere ikke er sammen-sammen, så kan ho jo i utgangspunktet feie over hvem f... ho vil da... Ja, så klart kan hun det, men det er også en grei grunn til å bryte kontakten med henne. Hadde jeg gjort. Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 en ting e klart at hvis man føler det er noe gjensidig på gang så kan/bør ho i utgangspunktet ikke feie over hvem som helst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå