steinrr Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Vintersollyset på Jæren så flott! Canon EOS 20D, Canon EF 17-40 f/4 L, 17mm, 1/[email protected], ISO 100 Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 vakkert, men gav meg ikke så mye, litt sånn typisk på tur bilde, prøv å sprit opp fargene eller noe, lek deg litt og se hva du får til. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Tja, ja det er litt tomt. Men det betyr ikke at det er dårlig, for jeg liker den leken med form som jeg synes dette er. Den lille steinrøysen gjør at det er litt krusninger i linjen som går over hele bildet. Kanskje det er for tomt, men jeg synes det likevel er pent. Eller skriver jeg bare dette fordi du har forumets beste kamera? Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Det var ikke så spesielt rent motivmessig, men lyset var helt nydelig den dagen. Den lave solen på Jæren om vinteren fører til lange flotte skygger og nydelige farger i naturen. 20D er et meget bra kamera ja. Det er iallefall ikke gått ut på dato enda. Savner noen småting som spotmåling og flere korsformede fokuspunkter, men rent bildekvalitetsmessig, støymessig og "handling", så er det helt nydelig. Lenke til kommentar
superbat Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 SYnes det blir litt for tomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå