diZrupt0r Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 jeg har en laptop med en innebygd musepeker, og i tillegg har jeg en ekstern USB-mus jeg bruker av og til. det jeg ønsker er at musepekeren skal fungere hele tiden, slik som den gjør i windows2000. hvis jeg plugger i USB-musa, så fungerer denne også, uten noe behov for omkonfigurering. nå fungerer bare en mus om gangen, og jeg må restarte etter å ha forandret innstillingene for at den andre skal fungere.. helt håpløst finnes det noe plug-and-play opplegg som tar seg av sånt? kjører redhat 8.0... Lenke til kommentar
Simon Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Har samme problemet jeg og med Mandrake 9.1/KDE 3.1 Lenke til kommentar
DionysosDale Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Samme her, men i RedHat9. Installerte på en laptop med intern pad og ekstern USB-mus. Tok med meg maskinen hjem uten mus, men fikk problemer med at padden gikk berserk. Fikk flyttet pekeren, men hadde ingen kontroll. Rebootet maskinen, men da klarte eg ikkje å starte X. Satt inn ein gammel COM-mus og kjørte mouseconfig for å sette denne opp. Da startet X som en drøm igjen... Det er alle disse småfeilene som gjør at eg fortsatt bruker Windows på arbeidsstasjonen min (bruker slack på serveren såklart ) Dionysos Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 ta en titt på denne siden: http://slog.dk/~jensen/inspiron8200/inspir...iron_rh7.3.html ser ut til at han har fått til akkurat dette med to mus. jeg har ikke anledning til å teste ut før om et par timer Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 ta en titt på denne siden: http://slog.dk/~jensen/inspiron8200/inspir...iron_rh7.3.html ser ut til at han har fått til akkurat dette med to mus. jeg har ikke anledning til å teste ut før om et par timer denne oppskriften fungerer. nå fungerer begge museenhetene samtidig, akkurat på samme måte som i windows. usb-musa kan plugges inn og ut som du vil, og den fungerer så snart den er plugget i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå