tomboy Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Jeg skal gå til innkjøp av harddisk, og det viktigste jeg tenker på er KVALITET. Jeg er student i england og regner med å ta med pc'en hjem til gamlelandet av og til. Har hørt at hardisker ikke liker å fly (gå igjennom røntgen, hard behandling) Derfor, kan noen anbefale en harddisk, ca 1000kr, som liker litt røff behandling og alikevel ikke får mye bad clusters, er stabil og osv. TAKKER ALLE SOM SVARER! Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Quote: On 2002-01-18 13:38, tomboy skrev:Jeg skal gå til innkjøp av harddisk, og det viktigste jeg tenker på er KVALITET. Jeg er student i england og regner med å ta med pc'en hjem til gamlelandet av og til. Har hørt at hardisker ikke liker å fly (gå igjennom røntgen, hard behandling)Derfor, kan noen anbefale en harddisk, ca 1000kr, som liker litt røff behandling og alikevel ikke får mye bad clusters, er stabil og osv.TAKKER ALLE SOM SVARER! Western Digital Caviar serien. Lenke til kommentar
SuperFly Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Ingen disker liker røff behandling. Har gode erfaringer med WD. Styr unna IBM [ Denne Melding var redigert av: SuperFly på 2002-01-18 14:16 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå