deinteil Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Vodka og cola e grusomt. har selv brukt det i nødsituasjoner men ALDRI mer. selv foretrekker jeg gin og schweppes bitter lemon Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Schweppes: er faktisk overraskende godt å blande med, støtter den.. Datasmurf: nå koster vel ikke cola veldig mye mindre enn annent blandevann? Nei? Har jeg sagt det? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jepp, på forrige side... Foretrekker vin eller drinker, men det billigste er ofte det beste, Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Altså, der snakka jeg brus generelt. Ikke bare cola. Syns jeg nevnte Urge også faktisk Det er billigere med Urge eller Cola eller annen brus enn ei flaske vin. Sprit har jeg alltid uansett. Virker som uansett hvor mye jeg drikker, så er det alltid noen liter stående. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 noo vodka og cola ja til jack daniels og cola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå