Zodihax Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg tenkte å mikse cola og smirnoff vodka i morgen. Er dette en god blanding? Tidligere har jeg blandede erfaringer fra drinkmikser, og grei erfaring fra fanta exotic (litt for søtt kanskje), og veldig god erfaring fra battery/burn og vodka. Derfor lurer jeg på om cola og vodka er noe godt? Kanskje det bør nevnes at jeg skal vorse med øl, men jeg tror ikke det er særlig relevant. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jepp, peis på med Cola og Vodka. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 hadde aldri blanda vodka med cola, eneste gangen jeg har cola i vodkaen min er når jeg har Long Island, men da er vodka bare 1/5 av ingrediensene Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 hadde aldri blanda vodka med cola, eneste gangen jeg har cola i vodkaen min er når jeg har Long Island, men da er vodka bare 1/5 av ingrediensene Men nå er jo cola og vodka enkelt og bra mens Long Island er verdens beste drink. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 kåret til verdens beste ja.... cola og vodka er enkelt, men sprite å vodka er like enkelt og gud så mye bedre, synts ikke cola smaken overdøyer vodkaen i det hele tatt og skaper noe som rett og slett smaker vondt... men skal sies at jeg ikke er en cola elsker da, men drikker gjerne Cuba Libre, eneste stedet, hvor den hører hjemme spør du meg (og i Long island da). Lenke til kommentar
ZyNTaX_1337 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Da ville jeg heller blandet Bacardi og Cola pluss noen isbiter oppi. Er farlig godt. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Evnt kan du prøve Vodka Russian. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Da ville jeg heller blandet Bacardi og Cola pluss noen isbiter oppi.Er farlig godt. bedre med havna club... med mindre du bruker Bacardi Reserva.. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Cola og vodka er bare heilt feil. Smaker VONDT! Cola og rom derimot,( Captein Morgan spiced gold) det er helt fantastisk godt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Cola og vodka fungerer utmerket. Cola og HB også. Cola og whisky også. Men ikke cola og øl. Cola skal helst blandes med rom, selv foretrekker jeg Captain Morgan eller Brun Jamaica rom. Da blir det namnam Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Nah, liker best burn og battery til HB, da får du best effekt. Men, cola og vodka funka fint, var dritings nesten hele dag, så vondt smakte det heller ikke. Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Cola og vodka? Er jo å ødelegge to gode ting på en gang det! Lenke til kommentar
AIDSface Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 lurer på en ting.. noen som har prøvd sprit og urge ? Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Har et skeptisk forhold til urge... Kjøpte ei 1.5 liters flaske og 5 karer tok kvar sitt glass... 4 fekk store smerter i pungen... Så sprit i tilleg? Neh.. Ville ikkje eg ha prøvd... Men er der noko som skal drikkast så er det Captain Morgan Spiced Gold og cola. Det er det beste og det er ikkje så søtt som desse sprite-sprit drinkane... Sprit og cola har eg ikkje smakt trur eg... Lenke til kommentar
xersess Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Vodka og cola, æsjæsj. Cola er siste sort, bruk heller noko så enkelt som sprite eller appesinjuice (sunniva premium). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 lurer på en ting..noen som har prøvd sprit og urge ? Drikker det i 9/10 ganger jeg er på fylla. Ta ei flaske Urge, drikk opp / hell ut halvparten, fyll opp med vodka. Heltur ;D Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Nei, dette er en fjortissblanding og altfor søtt. Er du fjorten år så er det akseptabelt. Ikke ellers. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 I en alder av 22 syns jeg det er helt greit. Det har det vært siden jeg var 17 Foretrekker vin eller drinker, men det billigste er ofte det beste, i alle fall om du prøver å bli full så du skal klare å prate med folk når du er ute på byen. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hvis du skal blande vodka med en brus så er Schweppes Grape Soda best. Ja den grønne, eller Schweppes Lemon. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Schweppes: er faktisk overraskende godt å blande med, støtter den.. Datasmurf: nå koster vel ikke cola veldig mye mindre enn annent blandevann? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå