Pluggen Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Lurer som tittel sier på hvor jeg kan finne vognliste for Koni coilover.. Evt. om noen vet hvor jeg kan få tak i noen andre justerbare senkesett til Kadett E 86´? Må helst kunne justere både høyde og hardhet, gjerne kunne senke mer enn 80mm også Har kikket litt på de som FK har, men er de virkelig verdt 10 lapper? Lenke til kommentar
AstraGSI Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 VIll anbefale FK-automovie sine sett. Og jeg tror ikke du får tak i billigere sett andre plasser, hvertfall ikke rustfritt og med justerbare dempere. Viss du skal bestille fra FK vill jeg tro det er smartest å bestille gjennom et norsk firma som tar inn deler fra FK. Der vill spare deg for en del penger. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Om jeg handler her koster FK sine fra 9 og oppover, men prisen er ikke det viktigste, heller kvalitet og at de er hardhetsjusterbare Noe kjennskap til FK sine sett du eller? Ingen som vet noe om Koni sine altså? Lenke til kommentar
AstraGSI Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Har god erfaring med FK sine sett ja Har dessvere ingen erfaringer med koni sine sett. Men jeg har hørt mye bra om koni sine justerbare dempere Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Noen som aner noe om hvilket sett jeg bør velge om jeg går for FK? Vil ha et som er både høyde og hardhetsjusterbart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå