Ccconker Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hallo. Jeg har to sanger i fl studio, og jeg har lagret begge i mp3-format. De to låtene passer veldig gått sammen, og jeg vil da selvfølgelig lime di sammen. Jeg har prøvd med windows movie maker men det blir så alt for unøyaktig. Og siden jeg har lagret begge i mp3 og slettet prosjektene, får jeg ikke til å åpne de i fl studio. Jeg lurer altså på m dere vet om et klippe- og limeprogram som er mer nøyaktig enn windows movie maker. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Hallo. Jeg har to sanger i fl studio, og jeg har lagret begge i mp3-format. De to låtene passer veldig gått sammen, og jeg vil da selvfølgelig lime di sammen. Jeg har prøvd med windows movie maker men det blir så alt for unøyaktig. Og siden jeg har lagret begge i mp3 og slettet prosjektene, får jeg ikke til å åpne de i fl studio. Jeg lurer altså på m dere vet om et klippe- og limeprogram som er mer nøyaktig enn windows movie maker. Ganske viktig da! Lenke til kommentar
embark Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Kanskje Audacity kan være noe? Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Kanskje Audacity kan være noe? hmm. takk, men jeg får det ikke til. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Bare glem det.. jeg lagde hele skiten på nytt xD MODERATOR: bare steng denne denne tråden. Problemet er løst. Endret 31. desember 2008 av Ccconker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå