OleAlexanderK Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Et lite forsøk på macrobilder av tomater, og for å bevise til meg selv at jeg ikke er alt for avhengig PS. Vet ikke helt, er fornøyd selv, men vil gjerne får feilene påpekt. Ville at de skulle være litt "abstrakte" (dårlig ordbruk, men kommer ikke på noe annet) De er også litt uklare (har herpet stativet mitt skjønner du). Men det er så lite at jeg godkjenner det. Lenke til kommentar
pixarus Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Stilig! Kunne nok gjort seg om de var litt skarpere, i allefall de to øverste. Jeg liker utsnittene veldig godt. Denne serien likte jeg veldig godt! ;D Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Stilig! Kunne nok gjort seg om de var litt skarpere, i allefall de to øverste. Jeg liker utsnittene veldig godt. Denne serien likte jeg veldig godt! ;D Takk for fin kritikk! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 De var fine...men jeg kunne likt mer farge, de virker litt blasse for meg, men som sagt, veldig fine Lenke til kommentar
superbat Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 Synes det blir litt for uskarpt Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 Synes det blir litt for uskarpt Ja Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 Synes det blir litt for uskarpt Ja Slettes ikke uskrapt. Men det er snever dybdeskarphet. Det er vel det de mener. Prøv med mindre blender osv... Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 Synes det blir litt for uskarpt Ja Slettes ikke uskrapt. Men det er snever dybdeskarphet. Det er vel det de mener. Prøv med mindre blender osv... Det kan godt være, disse bildene har vell en blender på 3,5. Eller noe sånt..det var ikke så dumt tenkt Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Synes det blir litt for uskarpt Ja Slettes ikke uskrapt. Men det er snever dybdeskarphet. Det er vel det de mener. Prøv med mindre blender osv... Det kan godt være, disse bildene har vell en blender på 3,5. Eller noe sånt..det var ikke så dumt tenkt Vel en eller vell av blender? ??? Redigert: skjønte det til slutt !! Endret 3. januar 2009 av flyndrefjes Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 Redigert: skjønte det til slutt !! Hehe, okei Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Fin serie, likte det siste best.Glasset/tomaten blir en fin enhet, på en måte..Mulig at bildet gjengir den originale fargen på tomaten, men tror kanskje jeg ville gjort den liiitt rødere og hatt et litt tettere utsnitt? Endret 3. januar 2009 av olar0701 Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Fin serie, likte det siste best.Glasset/tomaten blir en fin enhet, på en måte..Mulig at bildet gjengir den originale fargen på tomaten, men tror kanskje jeg ville gjort den liiitt rødere og hatt et litt tettere utsnitt? Takk for fin kritikk, prøvde ut det du sa. Synes dette bilde funket bedre. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Det siste "olarifiserte" der, ble skikkelig lekkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå