Modeswitch Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Er noen av smiley'ne vi har her som jeg skulle brukt på windows live messenger. Uten å gjøre det grelt Mulig å legge inn flere smileys gratis? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Denne skulle vært standar på Messenger. Selv om jeg allerede har den. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Høreklikk på smilyen her og lagre bildet. Trykk på smileylista på msn og trykk på vis alle. Så på høyresida trykker du på create (om du har engelsk) og så finner du smilyen du lagret og gir den en hurtigtast og navn. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Høreklikk på smilyen her og lagre bildet.Trykk på smileylista på msn og trykk på vis alle. Så på høyresida trykker du på create (om du har engelsk) og så finner du smilyen du lagret og gir den en hurtigtast og navn. Takk skal du ha Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Men vær litt obs på at mange av smiley'en her på forumet er for stor for msn. Altså, vil ikke hele smiley'en synes. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Men vær litt obs på at mange av smiley'en her på forumet er for stor for msn. Altså, vil ikke hele smiley'en synes. Jeg så at det ble litt krøll, men da vet jeg hvordan det funker i det minste. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Men vær litt obs på at mange av smiley'en her på forumet er for stor for msn. Altså, vil ikke hele smiley'en synes. Jeg så at det ble litt krøll, men da vet jeg hvordan det funker i det minste. Det blir vel bedre om du reziser bildene. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hvordan er det med copyright osv på smiliene her da? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hvordan er det med copyright osv på smiliene her da? Ingen som bryr seg hvis man bruker det privat, altså kun over msn ol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå