IMG_123 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Vil gjerne ha bildekritikk på dette bildet jeg tok av noen interesante isformasjoner ute i hagen. Personlig skulle jeg sett at det var litt skarpere, ellers om bildet vet jeg ikke helt.. liker motivet og utsnittet. Trenger å høre hva dere andre synes Lenke til kommentar
pixarus Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Nydelig! Du har knipset ett kjempe flott motiv her! Liker spesielt diagonalene i bildet som på en måte trekker meg inn i bildet. Jeg synes ikke det er noe galt med skarpheten, men det kan jo alltids være synet mitt sin feil. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg syns du har fått til et veldig bra bilde. Jeg har heller ikke noe å kritisere, men jeg er nysjerrig på hvordan det ser ut i farger. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Hyggelig at bildet falt i smak Jeg sitter ikke på min pc nå, så jeg har ikke orginalbildet her, men jeg kan laste opp en versjon i farger så snart jeg har muligheten. Ellers er jeg fortsatt keen på å høre hva jeg kunne gjort bedre. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg liker også bildet. Det har en fin diagonal, og det er lekkert i sin mangel på tydelig fokus. Litt svevende og transparent på flere områder enn at det er et gjennomsiktig objekt. Jeg synes også at konverteringen både er fin og passende. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Takk for hyggelig tilbakemelding Her er den etterspurte versjonen i farger forresten! Hvordan er den kontra V1? Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 V1 er klart den beste i mine øyne. Den likte jeg veldig godt. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg likte godt det i farger også. De er croppa forskjellig og for meg ser det ut som v1 handler mer om "trærne", som isen ligner på. V2 handler litt mer om helheten av isformasjonen, i alle fall for min del. Jeg likte begge. De forteller en litt forskjellig historie hver for seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå