TheCatIsALie Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg har planer om å koble min laptop til tven, problemet er det at jeg bare har 1.8m HDMI kabel.. Så jeg leter etter et billigt tråløst tastatur så jeg kan sitte litt unna å spille. har allerede mus. men om det følger med er det ikke så farlig, så lenge den ikke må være tilkoblet. OFFTOPIC: min punktumtast på acer aspire 5920G er mye hardere å trykke ned enn de andre.. Finnes det en løsning, der jeg ikke må sende til rep? Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Har Logitech Cordless Wave tastatur sett...helt vindundelig sett sier jeg bare... Og tasten din kan du prøve å ta av og sette på igjen... hvis du ikke har prøvd det fra før av...^^ Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Trådløse tastatur trenger ikke være så dyre: https://prisguiden.no/vis_kategori....ering=min_price Endret 31. desember 2008 av scumbag Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Trådløse tastatur trenger ikke være så dyre:https://prisguiden.no/vis_kategori....ering=min_price Logitech produserer i hvertfall kvalitet...^^ de har mange andre flotte trådløse tastaturer også... Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Logitech produserer i hvertfall kvalitet...^^ de har mange andre flotte trådløse tastaturer også... Jepp. Logitech er det nok mange som har som favoritt. Inkludert meg selv. Endret 31. desember 2008 av scumbag Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Logitech produserer i hvertfall kvalitet...^^ de har mange andre flotte trådløse tastaturer også... Jepp. Og Logitech er det nok mange som har som favoritt. Inkludert meg selv. Gutten sin det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå