Rudde Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Kan jeg kjøre ett ATI kort som skjermkort og sette opp PhysX på ett annet GaForce kort? Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Funker vel best å holde nVidia til GeForce og ATI/Shappire til det andre... Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hæ? Hvis du lurte på om du kunne kombinere ATI og nVIDIA kort på samme hovedkort så tviler jeg sterkt på at det fungerer, men det er jo lov å prøve... Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Ingen som har prøvd dette før meg?? Isåfall venter jeg på de nye nVIDIA kortene.. Lenke til kommentar
_ziggy_ Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Lurer på noe som er litt relevant her. Jeg har nå et hovedkort med crossfirestøtte (ASUS PQ5 PRO). Skjermkoret er Geforce 8800 GT. Kan jeg kjøpe et bedre Geforce kort og bruke det gamle som dedikert PhysX kort på dette hovedkortet, eller må Hovedkortet støtte nVidia`s SLI for dette? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Trenger ikke støtte for SLI for physx, dermed går det bra i CF-hovedkort. Skal godt gjøres å få til kombinasjonen nvidia/ati, så det bør man bare glemme - ihvertfall til driverne støtter nettopp dette. Lenke til kommentar
_ziggy_ Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Å takk og pris Oi, da kan jeg virkelig bygge videre på denne maskina i lang tid til Nå syns jeg det er på tide ATI kommer med dedikert fysikk beregning også. Personlig syns jeg det er mer interessant å ha et kort dedikert til fysikk, og et skikkelig gromt et til grafikk, framfor å ha 2 gromme som kun tar seg av grafikken. Var det ikke snakk om at ATI skulle få tilgang på PhysX kildekoden også? (Hvorfor i huleste vil nVidia egentlig gi fra seg det???) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå