KeikoPunisher Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Jeg har en gitar som har ligget på loftet nå i et par år. Jeg fikk den av besteforeldrene mine, som har hatt gitaren i 30 år +- noen som vet? både model nr og serial nr er halveis revet av. Endret 8. februar 2009 av KeikoPunisher Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Personlig vil jeg tippe på en japanesisk gitar fra 60-tallet. Mener å ha sett logoen et eller annet sted når jeg lusket på eBay etter skatter, men husker ikke noe nå. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Det der er en "Kay" gitar produsert av Teisco. Eier selv en Teisco produsert gitar og de ble lansert under mange forskjellige merker i statene/England. Både Kay, Apollo, Kimberly, Del Rey, Silvertone er navn som ble brukt. De sluttet å lage gitarer i 1969/1970. Lenke til kommentar
KeikoPunisher Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 ok, :!: takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå