Gå til innhold

Polar rs800 med GPS og S3 sensor?

Anbefalte innlegg

Hei

Noen her som vet om RS800 klokka både kan ha polar G3 GPS og S3 løpesensor lagret i klokka, dog ikke i bruk samtidig? Som en multisports klokke råder polar til at en har både GPS, løpesensor og cadence(for sykkel), men etter det jeg har funnet her hjemme i jula er at en hver gang da må registrere om sensoren, og det er jo litt tungvindt. (Kan altså bare ha en av de registrert opp mot klokka samtidig)

Kan jeg få endret dette i Polar ProTrainer? For der husker jeg det var noe med to løpesensorer ol.

edit: PS => GPS

Endret av zeltex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nja, de skal ikke logge løpsdata samtidig, det regnet jeg med ble for mye. Men syns det er rart at de ikke kan være registrert opp mot samme klokke samtidig. Da det egentlig bare burde være en kode med noen få siffer for å låse sensor til klokke. Og om den da må passe på en, to eller tre koder burde, etter slik jeg har fortstått, ikke være noe problem.

Men kan høre med polar om de har en løsning. Bare en vane å spørre om noen har raske løsninger her først :) Bytte klokke er ikke aktuelt, glad i rs800sd

Takk ja

Lenke til kommentar

Tror jeg misforstod deg litt, beklager det.

Sånn jeg skjønner det, så er rs800sd bare en betegnelse på at klokka blir solgt med løpesensor. Klokka heter egentlig rs800, sd er suffikset for fot-sensor. Den skal fint klare å registrere gps sensor og løpesensor, men altså ikke samtidig som løpesensoren. Det er det visst bare rs800cx som klarer.

A Polar RS800 can only support either the G3 GPS pod (RS800G3) or the S3 stride sensor (Polar RS800SD) - A Polar RS800, RS800SD or RS800G3 can NEVER support the BIKE speed or bike cadence sensors. Only the Polar RS800CX can do this.
Lenke til kommentar

Ok, da misforsto jeg sikkert info fra butikken og polar katalogen. Tenkte at siden den kan ha to S3 sensorer(står det i alle fall at går på polar protrainer), burde den kunne ha en S3 og en GPS, men akk. Takk takk.

Får sjå om jeg gidder å bruke S3 lenger da, skrittlengde og cadence er ikke sååå givende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...