Møkkalasset Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Eg trenger eit bra conventerings program for ipod slik at eg kan konventere avi osv til .mp4 Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Da er vi to.. Hadde nettop et gratis konverterings program, men det klarte jeg ubevisst å slette! Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Eg blei tipsa om dette programmet, Allok 3GP PSP MP4 iPod Video Converter koster ca 35 dollar. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 4Media MP4 converter bruker jeg, funker fint:) Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Det er bruker funker ok. Heilt å anbefale. Lenke til kommentar
goosetown Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Bruker Handbrake for å konvertere DVD til iPhone, er gratis. Bruker Xilisoft iPhone Video Converter for å konvertere avi til iPhone, koster noen dollar. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Du snakker om iPhone og han snakker om iPod. Vet ikke noe om iPhone, men antar at den også må ha filmer i MP4? Lenke til kommentar
KeikoPunisher Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg bruker videora til konvertering. funker ganske så bra, eneste problemet er at den bruker veldig mye av cpuen når du konverterer. det tar ca 1time til 45 min å konvertere en film. Lenke til kommentar
goosetown Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Du snakker om iPhone og han snakker om iPod. Vet ikke noe om iPhone, men antar at den også må ha filmer i MP4? Beklager, litt dårlig spesifisert. iPod Touch og iPhone bruker samme format og samme størrelse, i Handbrake bruker jeg iPod output som er forhåndsdefinert, i Xilisoft bruker jeg iPhone som er forhåndsdefinert. Lenke til kommentar
HaaviOS Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg bruker Xilisoft Video COnverter 3, det er ikke gratis, men er veldig bra jeg har iPod Touch selv og eg veldig fornøyd med kvaliteten på filmen min Du kan også konvertere mange filmer på likt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå