Gå til innhold

Hovmod - Warhammer Online destruction guild

Anbefalte innlegg

Hovmod ser etter nye medlemmer på eltharion.

Vi er relativt nyoppstartet, så har derfor ikke mange medlemmer.

Du må beherske det norske/engelske skriftspråk og være over 18 år. (eller moden for alderen)

Vi har egen IPB hjemmeside på [url%3

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
meh, jeg veitafa*n, mirc har jeg ikke greie på, jeg var bare muligens interessert. Hvor mange er dere, og hvilke lvls? Jeg er i Resurrection for tida, og det er litt dødt og døllt der bare.

Vi er 3 foreløpig :blush: Nylig begynt å spille, så er bare level 13, 7 og 8. Til gjengjeld er vi veldig aktive, så levelingen går fort. Trenger 3 til for å få regga guilden. Kommer til å bli mye RvR og forumet oppdateres fortløpende med screenshots etc.

Lenke til kommentar

vel, har ikke vært innlogga på noen dager, så veit ikke helt åssen forholda er. MEN det jeg vet er at war er ett spill som vinner veldig på å spille med folk man "kjenner" litt, og som er ok. Ikkenoe er døllere enn å være ett ansiktsløst fjes i en mengde i ett stort guild. Vel, tipper jeg logger på i løpet av helga, kanskje vi kunne prates ingame evt :)

men nå er det gnatt!!

Endret av Ultraman
Lenke til kommentar

Vi er nå oppe i 28 aktive medlemmer og har 50 slot ventrilo server. Rekrutteringen er herved avsluttet, i og med at vi ikke vil ha inn masse newbies og lite aktive spillere. For eventuell søknad, kontakt meg på pm med class, rank og renown points og gjerne eventuell erfaring fra andre MMO. :)

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...