Aetius Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Romjulskalenderens siste luke er klar til å åpnes, og med dette runder vi av året. Vinner du siste Akam-premie i 2008? Les mer Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Prøver å vinne denne også, men håper mer på å vinne lille julaftens premie ... Tom Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Prøver å vinne denne også, men håper mer på å vinne lille julaftens premie ... Raring! Du kan jo forsøke å bestikke serveren vår da, slik at du blir trukket ut. Hva den godtar som bestikkelser er jeg dog ikke sikker på. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Når blir vinnerne trukket ut? Synd jeg ikke deltok før jul Lenke til kommentar
Jail Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Det går an å håpe, men jeg har ikke flaks når det gjelder å vinne ting. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Prøver å vinne denne også, men håper mer på å vinne lille julaftens premie ... Raring! Du kan jo forsøke å bestikke serveren vår da, slik at du blir trukket ut. Hva den godtar som bestikkelser er jeg dog ikke sikker på. Tilbyr meg og bytte ut all rammen deres med ny og bedre Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Likte ikke helt siste spørsmål helt... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Mail og PM er sendt til Erik. Du har vel ikke mob nummeret hans aetius? Er jo teoretisk mulig å vinne denne luken, og den 24. luken, endrer dere vinnere da? Og når vil dere annonsere de siste vinnerene? Alle de andre søstersidene har gjort det nå. Men flotters at dere har en så heftig premie siste dag også. Imponert over premiene dere har klart å skaffet iår. Mange musematter igjen? Lenke til kommentar
-morten Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Med mindre betydningen av "lansert" har forandret seg nå nylig, så stemmer ikke alternativene på siste spørsmål med verken Akams egne artikler eller andre kilder... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Med mindre betydningen av "lansert" har forandret seg nå nylig, så stemmer ikke alternativene på siste spørsmål med verken Akams egne artikler eller andre kilder... Joda, hvis man har fulgt med så passer et av alternativene. Tom Lenke til kommentar
Andehelg Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 hvor står det hvem som vinner de forskjellige dagene? Lenke til kommentar
-morten Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Joda, hvis man har fulgt med så passer et av alternativene. Kun hvis man tolker "lansert" anderledes enn artiklene gjør. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Artikkelen handler om Creative suite, ikke noe photoshop. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Mail og PM er sendt til Erik. Du har vel ikke mob nummeret hans aetius? Jo, klart jeg har. Var det mer du lurte på? Ja, se der ja: Er jo teoretisk mulig å vinne denne luken, og den 24. luken, endrer dere vinnere da? Nei, når en vinner først er trukket ut endrer vi det kun dersom reglene for konkurransen er brutt på en eller annen måte. I teorien er det mulig for en og samme person å vinne alle de 31 premiene. Og når vil dere annonsere de siste vinnerene? Det er det Erik som tar seg av, og han er tilbake på kontoret mandag 5 januar. Vi kommer da til å konsentrere oss om å trekke vinnere, publisere dem og sende ut premier. Mange musematter igjen? Vi bestilte 200 stykk og har vel kanskje litt over halvparten igjen, så vi har så det holder sånn foreløpig i alle fall. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Hmm, wikipedia sier at cs4 er den 15. i rekken, men vis du ikke regner med de første som kom bare til mac, så stemmer et av alternativene. Nå ble jeg i tvil. La merke til noe nytt når jeg lette rundt. Får bare satse da. Endret 31. desember 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 CS4 til Windows :/ Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 wikipedia sier at cs4 er den 15. i rekken Nix, ikke hvis du ser her, i boksen til høyre: http://en.wikipedia.org/wiki/Adobe_Photoshop Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det første innlegget mitt var referert til denne informasjonen: http://en.wikipedia.org/wiki/Adobe_Photoshop_release_history Her er det ialt 15 utgivelser, men bare de første til Mac. Men så la jeg merke til det som sto i parantesene, at CS4 var extended 11 Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Er vinnerne av romjulskalenderen offentliggjort? Evt. hvor? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Sjekk ut akam.no. Der ligger alle vinnere i romjulskalenderen nederst i "Vant du?" artikkelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg